nedelja, 18. januar 2009

Hull - Arsenal

Sobotna tekma, ki sem jo pogledala malo prejle.
Uhh...

Spomin na september, ko sta igrala na Emiratesu in je Hull premagal moje.
Takrat so moji ljubi izgubili mnogo.
Še najhujša je bila izguba zaupanja vase, se mi zdi.
Bil je šok, iz katerega so se morali izkopati.
In so se izkopavali...vsak po svoje.
Bilo je težko. Precej črnila prelitega o Arsenalu...njihovi kvaliteti...možnosti držati korak z najboljšimi.
In Wenger....da naj odide.
Mogoče pa bo tudi zaradi njegove strategije...po nekupovanju igralcev za vrtoglave vsote...Arsenal uspešno prestal to tolikokrat omenjeno recesijo.
Kakor berem, se pri Arsenalu ne bojijo njenega učinka.

In kar mi je zelooo všeč...razmišljajo tudi o tem, kako recesija vpliva na navijače. Tudi na Otoku odpuščajo delavce.
Upajo in delajo na tem, da bi lahko vsi tisti, ki hodijo na tekme...to počeli še naprej.

Kakorkoli
Težko, zelo težko je bilo ob tistem septemberskem porazu tudi meni.

Radovednost, ki mi je dala mir...da ne pogledam rezultata.

Postava, ki je obetala.
Pa se mi je vseeno zdelo, da so v prvih minutah prevladovali domači.
In potem gol...glava Adebayorja. Njegov 12 gol...ravno toliko jih ima Van Persie...skupaj sta na vrhu Arsenalove lestvice strelcev.



Vodstvo...evforija...in tekma je postala malo manj zategnjena...al kako naj rečem. Kot da je gol sprostil napetost v Arsenalovi vrsti...in so začeli uživati.
Smešno, res...da sem se veselila, kot bi gledala tekmo v živo.

In potem...kot da bi spet malo zaspali.
Eeeej, da se ne bo spet zgodilo...lepo prosim, ne nooo.

Možnosti za gol...za izenačenje...za še višje vodstvo...
Uhhh...dajte noooo....ne mi izgubit.

Gol Hulla...izenačenje...šit...šit...šit.
Tole sem govorila...ob gledanju posnetka. Kaj ne bi bilo lažje - predvsem za moj mir - če bi pogledala včerajšnji rezultat?
Neeeeeee!

A kaj ko sem morala pogledati mejle....in tam stoji...aha...tvoj Arsenal je pa zmagal.
Ooooohhhhh...kaj drugega kot da sem se začela smejat...in uživati v tekmi.
ZMAGALI SO!
Ojaaaaa...super, super, super!

Reakcija Wengerja po izenačenju...skoraj takoj je v igro poslal še enega napadalca.

Če pa zdaj ne bo nič...madoniš...Adebayor, Van Persi in Bendtner...superca pred golom.
Matr sem smešna...ob vedenju, da so zmagali, sem jaz še vedno premišljevala ali bo padel gol ali ne.

Nasri...za 2 - 1...madona, kako simpatičen mi je ta poba. Kadarkoli ga vidim, je njegov obraz razpotegnjev v nasmeh.
In da še malo pobluzim...ta nasmejan obraz kaže...da uživa v igranju?
Ja, jaz bom tako mislila...za ostale mi je vseeno.



In malo za njim...3 - 1...Bendtner.
Ne, ne bom ga več hvalila.
Tudi če ne odigra nobene tekme več za Arsenal (oja, jih bo še)...zame je letos storil že dovolj.

Pa vse najboljše! V petek je namreč praznoval svoj 21. rojstni dan.

Pridružil se je Arsenalu pred štirimi leti in pol.

Dolgolasi najstnik...madoniš...tipičen Severnjak...

....danes pa kratkolasi strelec, ki nabira izkušnje v mojem ljubem Arsenalu


Spet sem bila navdušena - Van Persie.
Ob prejetju žoge tako hudičevo hitro preceni okolico...se obrne okoli ali žogo odda prav na brzino...točno tja, kamor jo mora.
Kako zelo uživam ob njegovem mojstrstvu...

Oh ja...konec tekme. Vesela, zelo vesela.
Mhm... saj mi je malo žal Hulla. Ker so mi simpatičen klub. Ampak...jaz še vseeno navijam za Arsenal.

In še tole...Koren je dal GOL! In njegovi so zmagali!
Vedno, prav vedno sem neznansko vesela ko preberem... Slovenian midfielder Koren...je igral dobro...je dal GOL!

Ni kaj...poleg vsega ostalega, je bila tudi nogometna sobota odlična.


2 komentarja:

  1. ...všeč mi je to: "Ni kaj...poleg vsega ostalega, je bila tudi nogometna sobota odlična"....zlasti pa mi je všeč tole: "poleg vsega ostalega"...hi hi hi

    ...Vrti se žoga, okrogla,
    divja za njo misel tvoja.
    Drhtiš, skačeš,
    napadaš, grizeš,
    ljubiš, ječiš.
    Vrti se žoga.
    Poleg vsega.
    Žoga

    OdgovoriIzbriši
  2. ;) Ti....kaj je bilo poleg, boš lahko prebral.

    "Jaz sem mala žogica, žogica nogica.
    Vse razumem in vse znam, plašiti se na dam.
    Kdor poreden je naj pazi, da ga žoga ne oplazi.
    Sem pogumna žogica, žogica nogica."
    ...všeč mi je tole---plašiti se ne dam
    pa tole še posebej----kdor poreden je naj pazi

    ;))

    OdgovoriIzbriši