nedelja, 25. januar 2009

Cardiff - Arsenal

Četrti krog FA pokala
...se je končal brez golov, kar pomeni, da bo 3. februarja novo srečanje na Emiratesu.


Večino prvega polčasa je prevladoval Cardiff.
Me ne čudi...bili so nesrečni poraženci finala lansko leto. Povozil jih je Portsmouth...ki je včeraj izpadel iz taistega pokala.

Cardiff in Arsenal sta se pomerila v finalu FA pokala...davnega leta 1927.
Zmagal je Cardiff in to je bilo edinkrat v zgodovini, da je pokal odšel iz Anglije.

Zmaga za ene ali druge. Vse je bilo mogoče.
Srčnost nižjeligašev mi je všeč.
Neizkoriščanje priložnosti mojih, mi ni všeč niti malo.
Nekdo mi je rekel...good old fashioned cup tie...mnogo priložnosti, dobra igra in trapaste napake.
Igra. .....mladi Ramsey, ki je bil deležen buuuuuanja...Cardiff je bil njegov bivši klub. No, ko je šel iz igre, je dobil aplavz.


Malo so me nervirali...ker nikakor ni šlo v gol.
Ni šlo...ne enim ne drugim. In na koncu tekme se mi je skoraj ustavilo srce...ker bi kmalu pokasirali gol.

Ja, pravičen rezultat.
Bluebirds so si zaslužili še eno priložnost...in moji Gunnersi - popravo.

Dodatek:
Koren je spet zabil za svoje. Pa bodo morali tudi odigrati še eno tekmo.
In če je verjeti novinarju na Valu 202, je njegov gol proglašen za najlepšega
v četrtem krogu FA pokala.
Razveseljuje me, zares.
In moj ljubi Henry je zabil za Barcelono. A še vedno se mi bolj dopade v rdečem dresu.


Do popolnega nogometnega vikenda je manjkala samo zmaga Arsenala.

Morda pa je tako kar prav.
Jih namreč veliko raje vidim, ko zmagujejo v rdečem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar