petek, 23. januar 2009

Vlažen petek


Petki znajo poskrbet, da ljudje dobijo nekaj barve v obraz.
In živost v govor.
Je to zato, ker je pred njimi vikend? Bi rekla.

Moje jutro se je začelo z glavobolom.
Eeej, to se silno redko zgodi. In se mi je kar dozdevalo, kaj bo sledilo.
Mhm...smrkam...aaaaačih
Pa ni sile. Čaji delujejo zdravilno.

En manjši opravek na Primorskem.
V Ljubljani sem pobrala štoparja...študenta tretjega letnika. Simpatičen pobec...zgovoren.
Menda se mu že dolgo ni zgodilo, da bi mu ustavila ženska. Ker te nerade ustavljajo moškim.

Smejat sem se začela.
Kako zelo radi si tile mladi fantje domišljajo...da so že moški.
In mu to povem.
Nisem se norčevala, no. Je pa tako lepo zafarbal, da je bil samo še bolj simpatičen.
Na koncu sva prišla skupaj...da se ženske bojijo, da bi jim lahko moški! kaj storili.

Eh, kaj neki. Več kot ubit me ne more. To me pa lahko tudi podivjan norec, ki se vozi v drugem avtomobilu.

V glavnem...pot je hitro minila...verjamem, da sem se mu zdela vsaj malo čudna.

Zdaj sem se spomnila...ko sem čakala in pila kavo v lokalu, sem brala časopis...jabolko na dan, odžene zdravnika stran...že mogoče, samo to naj ne bo slovensko jabolko..ker izmed vzorcev, ki so jih vzeli v EU, slo jabolka vsebujejo sledi največ pesticidov.
Superca....

Popoldan se je oglasil prijatelj. Že dolgo ni bil pri meni.
Kaj bi?
Borovničke?
Ok...pa dajva vsak malo.
Pa en čaj zraven?
Ja. Katerega pa?

Vrglo ga je na rit...a imaš ti čajnico?
Prav zares bi rada, da bi imeli v trgovinah čaje pakirane po, recimo pet čajnih vrečk ali pa 10, no.

Zlagal jih je s police (super, ker je bila potrebna brisanja prahu) in jih naštel 37.
Hvala mu. Torej do okrogle številke potrebujem še tri.

Nekatere zbirajo čevlje, jaz pač čaje.
In od njih je več koristi.
Ok, obsedena sem...tudi prav.
Zdaj pijem koprivovega...

Na, me zanaša sem in tja.
Pogovor je nanesel tudi na žensko, ki na dražbi ponuja svojo nedolžnost.
Strinjala sva se, da ni čist gladka.
Še posebej daleč od gladkosti so pa moški, ki za to ponujajo malo manj kot 3M evrov..do zdaj... ampak ona se še ne da.
Bolno do konca.
Ljudem se res kisa.

Vse je naprodaj.
No, jaz ne bom nikoli...

Dan je pa bil...zabaven. Detajlov ne bom pisala.
Slika...pred sekudno(se ne vidi) je nekdo čmoknil v kanal.
In čez sekudno (se tudi ne bo videlo) ga bo rešila dobra vila...

Res je...čaji so zakon. Jaz pa tudi.

2 komentarja:

  1. ...he nish... jaz pa nerad ustavljam moškim...štoparjem.... ker se bojim da bi mi kaj naredli..... nazadnje sn ustavu enmu študentu, je bil cel cajt tih...malo je bil že strašljiv.....

    čaji....ja v takem vremenu k je letos pa res pašelo...vsak dan drug.... no dons bi recimo malinovga....

    če maš.... al pa travniške cvetove.... al pa....encijan.... pelinkovc.... viljemovko.....
    đoniwokerja.....

    /bejš Kobilca-vse si zmešu...../

    OdgovoriIzbriši
  2. To, da je štopar tiho, je zame mora vseh mor. V tišini se znam sama vozit.;)

    Bi se našlo tudi kaj nečajnega...od vsega naštetega imam pa najraje viljamovko.
    Ta hip mi pa alko smrdi...pijem čaj - spet.
    In še vedno kadim. Bravo jaz.
    In pozdrav tebi...tja, kjer pač si.
    Upam, da si...dobro.
    Ti želim.
    /saj veš...pred mano ti nikoli ni potrebno bežati, ne glede kaj napišeš. točno zato, ja)

    OdgovoriIzbriši