sobota, 31. januar 2009

Arsenal - West Ham

Ah ja...ti moj ljubi Arsenal.
Igra...je boljši...pa ne da gola.

Pa čudenje, zakaj Van Persie na klopi, ko je bil ja udeležen pri vseh golih v januarju.
Jaz se nisem nič spraševala. Vedno zaupam v Wengerjeve odločitve.No ja, včasih se zgodi, da ga ravno ne razumem. Tokrat pač ne.
In zdi se mi, da tudi Van Persie potrebuje počitek...ker ni niti najmanj potrebno, da se spet poškoduje.

In ja...izvedela sem končno, kak je bil rezultat prejšnje tekme...neodločen!
Niso izgubili!
Van Persieeeeee......

Tekma pa veliko boljša kot prejšna. In Almunia skorajda ni imel dela. Verjetno bi se mi pa snelo, da bi iz tistih štirih ali petih priložnosti pokasirali gol.
Škoda, ker niso zmagali.

Slaba tolažba je, da se je tudi A. Villa razšla z remijem. Itak ne maram kalkulacij...rada imam, da se vsaka ekipa zanaša nase in igra tako, da ni odvisna od drugih rezultatov.

Še kar precej tekem je do konca.
In jaz...še vedno vsa rdeča in Arsenalova.

In ko sem si pogledala gol Van Persia s prejšnje tekme...
Vse bo še prav!

2 komentarja:

  1. če pa zdaj Aršavin ne popelje Arsenal na vrh lige, potem bo Arsenal prvi le še če bo edini v ligi...

    OdgovoriIzbriši
  2. No mer dej;))...Arsenal je ekipa in jaz nočem, da se vse stavi na enega igralca. Tko da...mer dej;))))

    OdgovoriIzbriši