nedelja, 11. januar 2009

Ko se ti piše

...in sploh ni pomembno kaj.
Prekladaš besede in si misliš...kako neverjetno lepa je svoboda.

"Čutiš človeka ki ti pije energijo...ne zgrešiš....le razum lahko zamegli ta občutek"
Kako všeč mi je tole tvoje....

Čutim...
Svoboda...res.
Ne imeti nič...imeti vse.
Sebe.
Želja...da se nikoli ne izgubim.

Ha...mi pade na pamet spet ena ljuba meni pesem...o kotrljanju besed.
Saj ne morem mimo...in spet padem vanjo....

Občutki, občutki...naj me nikoli ne zapustijo.
Se prepričujem?
Ne.

Prijazen dan...nasmejan.
In kakšen bo danes?
Bo. Ker sem tako zmenjena. Sama s sabo.


Kotrljale so se besede...
Njih barva,
je pehala v molk zaskrbljenost.
Bičala neubogljiv jutri.
Odnašala je zverinjak vsakdana.

V sveženj igrivosti zavite,
zaloputnile so vrata strahu.
Nadele dvomu uzdo,
ukazale veselju galop.

Pod skalo prijaznosti izrečene,
so se nagajivo skrile in obmirovale.
Pestovale toplino in se okopale v ljubezni.
Zastrte s poljubom so nalahno udarjale v meni.
Mi natresle dotikov in uhajale v dolino smeha.

Kotrljale so se besede...
... še vedno dišijo in me barvajo.

Barvaš me tudi ti.
Mi je strašno všeč.
Pomirjenost. Sonce. Poletni potok.
Smešno hecna.
Nasmejana.

Pa pravijo, da je zima mrzla...

6 komentarjev:

  1. ..ko je človek čisto sam
    tudi sam s sabo,
    so besede odrešilo in zdravilo....

    da je tudi pozimi toplo.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo...Včasih je biti sam s sabo najlepše...

    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Dolgo se ti je pisalo :))))))))))

    Veš kaj...meni je tudi toplo. Pa ne zarad čaja, ki ga ravno pijem, ampak zarad ljudi, ki jih mam okrog sebe, torej tudi tebe. Hvala ti. :)

    Pa lep dan še naprej ;)


    P.S. Lepo si napisala, itak. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kobilica...so.
    Rada imam samoto.
    In sama sabo uživam.
    Uživam pa tudi z vami...ki pridete sem.
    Toplota in toplina sredi mraza.
    Ma kašen mraz neki...če si pa želim na severni tečaj;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Okop...meni paše, ja.
    Ko mi paše razgrajanje, si ga pa tudi vzamem;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Anja...ja saj tako nekako gre.
    Da se le ne silimo, da bi zadostili drugim.
    Radi imejmo najprej sebe, da se bomo lahko imeli radi z drugimi.
    Vedno sem te vesela.
    P.s.
    Kaj vse sem še napisala....za cel teden objav;)))
    Nish je vedno inspiracija za neeeeznaaaanske pisarije.
    No tako...zdaj veste, zakaj je nish moj nick.;))
    Človek, ki mi je blizu, čeprav je daleeeeč.
    Tista mala sobica......

    Bod mi faaaaaaaajn.
    /sej veš...to je ukaz!/
    ;)))))))

    OdgovoriIzbriši