sobota, 10. januar 2009

Petek pred polno luno

Po dolgem času se je zgodilo, da sem preslišala brnenje budilke.
Kako luštno je bilo poležat in se delat, da je že vikend.
Pasalo je.

In le smejala sem se, ko me je prijazen šef po telefonu opomnil, da bo treba iz postelje - ker še ni sobota.
Pa sem se prav počasi spravila k sebi, pa šla pod tuš, pa pela, pa...mislila nate.

Ej, zdaj se smejem....
Ko vem, da bi ti dišala...taka...vsa razmršena...nasmejana...jutranja...

Ko vem, da bi si vzel ponujeno...mene.
Pa sem si podaljšala tuširanje...
In takrat si ti tam nekje zagotovo čutil...

Smejoča sem šla v mrzel dan. Kako mrzel je bil, sem izvedela šele zvečer.
Kaj morem, mene mraz ne moti.
Požene mi kri po žilah.
Še bolj sem nora kot običajno.

In zdaj si te predstavljam...kako gaziš do pasu v snegu.
In to le zato, da prideš k meni.
Ker se ti zdi, da me zebe. Rad bi me pogrel.

Ok, ok...se bom delala da me zebe.
Tresla se bom od navideznega mraza.
Vidiš, tudi to bi naredila....za tvoj dotik.

Eeej, čutim te...

Smejem se.
Tak je bil tudi dan.
Presmejan in leteč.

Našla sem ene stare zapise.
Jaooo, kaj sem jaz to pisala. A verjameš, da me je ob branju treslo od smeha?

Pobožala bi te. Točno zdaj....

Popoldan je stekel neverjetno hitro.
Kmalu bi padla v reko.
Ti...bi ti bilo vseeno, če izginem?

Me vidiš?
Glej me....
Dišiš mi...

Zaprla bi te v kočo s fotografije...ne mogel bi uiti...
In potem...imela bi vse kar potrebujeva...
Imela bi drug drugega.

Ljubila bi se s tabo. Točno zdaj....

10 komentarjev:

  1. Lepo...Ni ga lepšega kot gazit po snegu...;))

    OdgovoriIzbriši
  2. ;)))...in potem priti do koče ves premočen.
    In ker premočen ne moreš biti....haha, Okop...naprej se pa žvižga.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja,ja...Naprej pa ne upam niti pomislit :)) Al pa tud, malo pa morm bit žleht...

    OdgovoriIzbriši
  4. ;)))..bogve kakšen bi prišel iz koče, če bi te jaz v roke dobila. Če bi sploh lahko prišel ven sam;))))))....

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooooo, grožnje??? To mi je všeč...Kaj pa če bi bilo obratno??? Baje, da sem nevaren ;)))

    No ja, pritožb še nisem slišal...:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. ;))) Ne, to je bilo opozorilo.
    Al sej veš, da se še ni rodil....ki bil bi mi kos;))
    Nevarnost gor al dol....jaz se te prav nič ne bojim.
    Jaz sem neustrašna nish...pošast, ki se je vsi bojijo;))) Merkej se me!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kolikor mi je bilo dano spoznati te v virtualnem svetu, bi rekel , da tvoje besede kr držijo...;)))

    Neustrašan gor ali dol, tudi jaz se ne ustrašim kr tako...Tako da, sva dva taka modela na kupu...Smrtonosna kombinacija...

    ;)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehehehhehehehh zakon :D

    Problem je, nish, če je snega preveč in se ne moreš izkopat iz njega :P


    /še ena taka, ki ji mraz ne gre do živga.../

    OdgovoriIzbriši
  9. Okop...prav vesela sem, da te poznam tudi takega.
    Zabavnega. Za štose.
    Fajn mi je...ker vem da si tudi tak.
    Tudi zato se te prav nič ne bojim;))
    Jasno da ja...se bi mikastila. Se pa ve, kdo bi zmagal. Jaz!
    ;))))

    OdgovoriIzbriši
  10. Anja...sej potem čakaš na pomoč. In ta pride v podobi nebeško lepega, neustrašnega atleta
    /ajaooo, kakšen kliše;))/
    No, mene bi zagotovo rešil Henry;)))))

    Lepo te prosim, naj že zapade kaj snega pri nas.
    Jaz bi rada kidala...pa koga prav pošteno omavžala.

    OdgovoriIzbriši