nedelja, 18. januar 2009

Sobotni ples

Sobotni večer, ki se je končal v jutru.
Joj, kako luštno je bilo.....

Nasmejala sem se že veliko pred odhodom na zabavo.
Ker se je moja prijateljica namenila "utrujati"...da moram pod nujno obleči krilo. Ker ona ga bo.
In da ne bo osamljena v tem početju, ga moram tudi jaz.

Pa ne...jaz sem se pa zatrdno odločila, da ga ne bom.
Bogsigavedi...kako le midve funkcionirava skupaj...ko sva si različni kot noč in dan.
Ob njenih poskusih prepričevanja - zakaj ga moram obleči - sem se smejala.

Lov na moške...hahaha...mi še na misel ne pade.
Hlače in udobne čevlje...da bom lahko plesala.
In sem.
In bila v jutru edina brez žuljev.
Ne morem reči drugega kot...kavke. V novih čevljih plesat. Pa kdo je še to videl...

Zabava je uspela.
Množica ljudi...nekaterih nisem videla že celo večnost.
Ansambel...ki je že dolgooo na slo sceni.
Pevec, s katerim se poznava še iz otroških let.
Starši se poznajo...včasih hodili skupaj na okoliške hribe.
Tak...umirjen, simpatičen človek je.
Pa gre in mi ušpiči lumparijo.

Me spravi na ples z osovraženim predsednikom uprave.
Nemogoče, da bi se izmaknila.
Čeprav...kaj bi se zgodilo, če bi rekla...ne, ne grem plesat?
Ma nisem se spomnila...da bi to rekla. A bi imela tolk jajc? Ne vem.

Porkaš...ni moj tip. Preveč osladen je. Ne morem s takimi. Nočem s takimi.
Pa ravno valček...
Nisem uživala, no.
Čakala, da bo konec.

Včasih imam res srečo, ja.
Še dva plesa...
In vidim, kako z veseljem izbira tale pevec pesmi. Same take...osladne.
Ko se za hip ujameva z očmi...vidim tisto hudičevo porednost v njih.
Ko se zares ne spomnim, da bi mu storila kako grdobijo, da si me je tako privoščil.
Ne, samo všeč mu je...mi pove potem ob kavi....ko sreča koga iz preteklosti...malo preveri...če je še tak-a kot se ga spomni.
Pa ja...preverjanje pri meni...sem se spremenila? Pa ne lagat!
Ali še bolje...raje molči.
Ne bova o videzu...za štose si pa še vedno.
Ma ja...oba se drživa odlično.

Da ne izpadem totalno smotana...moj plesalec je odlično plesal.

In prestregla sem par čudno zoprnih pogledov, ki so govorili... pa koji k si ti, da plešeš z njim?
Takrat pa, priznam, sem si mislila...ja bejbi, takole je. Jaz sem tisti k, ki pleše z njim - čeprav ji do tega ni - ti pa bi, pa ne.
Grozna sem, ja.

Pa Štajerci so res za hece.
In šunka v testu je odlična.
In zabava brez kapljice alkohola...božansko.
In prepoved kajenja v zaprtih prostorih...odlično. Pokadila le par cigaret, ker se mi ni ljubilo hodit ven na mraz.

In jaz...še vedno do zadnjega na plesišču. Kako zelo rada plešem...
Luštno...luštno...luštno.

Skoraj danilo se je, ko sem padla v posteljo.
In skoraj bo jutri...ko bom spet padla vanjo.

Bil je lep vikend.
Prevladovala je rdeča barva.

In tole je bila pesem drugega plesa...ma ni da ne postaneš depresiven...sploh če je plesalec daleč od tistega...taidealnega moškega.
Jaooooo...kakšna oslada...

2 komentarja:

  1. ha ha ha...ples s predsednikom uprave...pa hlače...hm ja ...dostojno resno...zabavno...nekonvencionalna...NISH...v paralelnem vesolju je bilo drugače...breztežnostno, brezmejno, nematerialno, nekonvencionalno, nago...

    OdgovoriIzbriši
  2. ;) zelo dostojno sem se vedla, ja.
    /ne rabiš krila, da plešeš z "živino"/;)

    Mhm...v paraleli je bilo popolnoma nekaj drugega...eni čudni stoki so se slišali;)...zelo znani so bili.
    (kolk se smejem.../

    OdgovoriIzbriši