nedelja, 25. januar 2009

Srečno



Se spomniš sobe?
Dišala je po...

Ne, narobe.
Bila je soba.
Dajanja in jemanja.

Fak...zakaj mi ravno danes to pada na pamet?
Praznujem novo leto...zato?

Lani sva ga praznovala skupaj...nisi pozabil.
Tvoj glas je zvenel žalostno.
In jaz ne morem več ponavljati...oprosti mi.

Zakaj me kar naprej opominjaš...da sem bila grda?
Ne, saj tega nikoli ne rečeš.
Le tvoj glas...ne morem spregledati te žalosti.

Kako si...si srečna?
Zveni tako nenajino...
In tako prekleto žalostno.
Lani je tvoj glas kipel od sreče...

Da bi premogla zlobo in te za vedno pahnila od sebe...
Bi bilo kaj lažje zate?
Saj ne morem.

Moram!

Soba številka 2.
Tam sva se našla.
Se ljubila.
Brez misli.
Le dva norca.
Norela
lizala
fukala
...do zvezd in čez.


Te boli?
Si jezen?

Naj bo oboje, prosim!


Kako le naj drugače razbijem to prekleto verigo, s katero si priklenjen name?
Stri jo!
Razbij jo!

Moram!
Še vedno moram...


Oprosti.

...in...

Prosim, POJDI!

4 komentarji:

  1. aj aj aj ...številka dve...pa 2 predstavlja ljubezen...eh te preklete verige...ampak zakaj oprosti?? ...oprosti je paradoks v omejenem človekovem razumu...človek misli, da vse ve in na tej osnovi izvede sklep, ki naj bi bila resnica. Ker pa nič ali malo ve, naredi napačen sklep, ki ga zmotno razume kot, da je pravilen sklep, kot resnico...in tako se človek drugemu opravičuje za nekaj, kar nima osnove v resnici...zakaj torej oprosti?...za kaj je prosil kralj Salomon?? Prosil je za dve stvari: da bo njegovo srce poslušno in razumno....in je strl verige zla, pohlepnosti, hinavščine....hm...kdo naj se zdaj opraviči...ti??...kitajsko novo leto?? ena sama zgodovinska prevara...tako kot Božički, dedki Mrazi etc etc...pa sveti Valentini...srečno

    OdgovoriIzbriši
  2. Končala sem z oprosti. Zdaj mora biti že oproščeno...moji grdobiji(čeprav jaz ne mislim, da sem bila grda---le poslušala sem razumno srce)

    Čim omenim Kitajsko, se ti prikaže rdeča barva;)
    Zdaj je leto bivola.
    In dedek Mraz obstaja...ti ga pokažem decembra.;)
    Valentinovo pa prosim, če preskočiš. Se mi že obrača želodec ob tonah srčkov, ki romajo v trgovine.
    Rad me imaš lahko vse dni v letu.
    Saj me imaš, ane?

    OdgovoriIzbriši
  3. ;))...norost jaz vedno z užitkom priznam. Ker s tem neznansko jezim---predvsem moralneže.

    OdgovoriIzbriši