torek, 6. januar 2009

Torkov puding


Smešen dan.

Pozabljene rokavice - spet. Ne gre mi, da bi se me držale vsaj eno sezono.

Mogoče mi bo kmalu kanilo, da moram biti brez njih.

Ja, očitno zame velja - ne dela v rokavicah. Z nikomer.


"Težka ženska si."

Hvala, to je bil kompliment. Lahka namreč nočem biti.


Številke. Sita sem jih bila danes.

Matematika...imam jo rada. Oja. Plusi in minusi.

Pomnožila bi tebe....


Tam nekje iz odaljenega konca sveta, se izriše podoba. Prekleto preveč močna vez.

Nekaj je narobe. Zakaj hudiča tako mislim?

Javi se in povej...da se motim!

Šit...


Kako zelo sem si zaželela grozdja danes...meso se mi je uprlo.

Jem še zadnje jagodke in sem z mislimi že pri jogurtu. Padel bo še danes.

Kdaj padem jaz?


Ti.

Vseeno mi je. Zdajle tako čutim.

Zelo čuteča sem ta hip.

Mhm...zelo nepremakljiva.

Trdnost, ki mi jo zavidajo.

Naj.

Tudi ti?

Tudi prav.


Sprehod z očetom in psi. Zaželel si je v gozd.

Na jok mi je šlo.

Če bi bilo mogoče, bi mu vsaj za tisti čas dala svoj vid.

Bilo je...

Rada ga imam!


In spet ti.

Ja. Poberi se.

Torki niso zate.


Jasno da ja...grem v sredo. Bo.


Aja...če še enkrat slišim srečnga pa zdravga...bom začela rjut.

Ni komentarjev:

Objavite komentar