sreda, 28. januar 2009

Trapasta sreda

Blizu ali daleč...kaj ni vseeno?

No, dej...malo nabluzi, ja.

Včeraj, ne bilo je že danes, sem gledala film. Napol, sploh naslova ne vem.
Fajn stavek v njem(po spominu)...
Če hodiš samo ob sončnih dnevih, ne boš nikoli prišel do cilja.

Hecno...vedno sem raje v dežju trapala naokoli.

Da ne začnem spet o tem...kaj je lepo in kaj grdo.
Zbili smo si neke standarde v kup...vse kar sije, kar vrvi, je tisto, kar moramo imeti radi.
Je mene kdo vprašal, če imam slučajno raje temo, počasnost, samost?
Pa ja...kdo pa sem jaz, ane...

Sonce sije...takrat moramo prekipevati od energije, vse je tako krasno, vsi so dobre volje...
Sama pozitiva. Ja? Koliko tega je zlagane?
Koliko tega je samo zato, ker smo od nekje privlekli, da tako mora biti?

Dežuje...bodimo zateženi, utrujajmo drug drugemu...to pač pritiče deževju.
Izgovori...da smo lahko vsaj tisti čas, to kar smo? Težaki?

Brezveze...
Vsak zase najbolje ve.
Kako se prekriva...skriva...laže...
Sam pred sabo nikoli nihče ne uide.
Fino je, če to ugotoviš preden umreš...

Kaj pišem...saj nisem normalna. Krneki, no.
Ja, in?
Tudi ta krneki sem jaz. In zdaj bi se morala zbičati...ker si dovolim biti krneki?
Mi ne pade na pamet.

Lahko sem krneki.
Lahko sem neki.
Oboje mi je všeč.
In všeč mi je, da pokažem oboje.

In gre mi na bruhanje ob ljudeh, ki pokažejo samo neki. Takim ne verjamem niti v sanjah.


"Povprečno človeško bitje lahko sprejme nek pogled samo, če mu laska ali ga pomirja.
In kot ponavadi vzamemo sami sebe za šablono in projeciramo skonstruirane modele v drugega.
Potem pogledamo, katere mogoče samo-interese lahko najdemo v drugem, da drži tak pogled, ali pa celo, kakšna bolezen povzroča takšen negativen pogled.
Predsodek tukaj seveda, da morajo vsi pogledi biti pozitivni drugače je bolje, da so neizrečeni. Naše oči morajo videti vedno tisto, kar nam koristi drugače so bolne.
Svet mora vedno biti lep, drugače mora perspektiva biti napačna in naša vedenja potrebujejo ponovno nastavitev." (Relativist)


V dežju in soncu imam rada

SEBE!

10 komentarjev:

  1. Ni dež kriv, če ma nekdo slab dan. Očitno se je sam tako odločil. Dež je res čist fajn. Jaz ga mam rada :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz. Še raje pa sneg. Pazi, keeeepppaaaa!;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Snega bo menda spet nekaj :)

    Pri nas ga pa zadnjič ni nič zapadlo ... :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Bo ja, samo bogvekje.;)
    V Lj. se je danes nekaj silil.
    Mislim pa, da bomo kar začeli korakati v pomlad.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, zdaj nekaj dol leti :DDDDD


    Pomlad je tut fajn... ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  6. A z mize? S postelje?;))
    Vsak letni čas ima zagotovo kaj, kar mi ga naredi lepega. In vsak mi je prinesel kakšnega fajn človeka.
    Lena sem, da je kar hudo;)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Pol pa nič delat :)))))

    Sem našla tisto, kar sem iskala - popravila sem čas :DDDDD

    OdgovoriIzbriši
  8. Jah, neki bo treba delat...sam bolj počas bo to vse skup;))

    A si ga dala na jutri?;)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Ej, sej sem imela jaz tudi kar nekaj dela, pa še zdej ne poznam vseh stvari tu gor;))

    OdgovoriIzbriši