ponedeljek, 3. maj 2010

Blackburn - Arsenal

2 - 1
Van Persie

Pa saj bi  si spulila lase, če bi bila tako zmešana...
Brezpotreben poraz....res.

Tako sem se veselila ob veselju igralcev...ko je Van Persie dal gol.
Rada vidim njihove nasmejane obraze...res.
Tako dobro jim je šlo...podaje so bile precej točne...in mali Vela mi je deloval na tisto...zdajle bo...no, naslednjič pa bo gol.
Všeč mi je bilo, da je poskušal. Teh poskušanj so se namreč v zadnjih tekmah šli bolj malo.


In potem tisti gol...brezvezno.
Pa ko sem že rekla sama sebi...oooo, danes pa Fabianski kar dobro obvlada svoj gol.
Še enkrat več, da moram misli zadržati v glavi in se ne pogovarjati sama s sabo? Ja, očitno...

In potem še drugi gol...brezvezno na kvadrat.

Ok...so pa vsaj vsi ostali celi.
Da bi lahko kdo domačih, z rdečim odkoral z igrišča....ja, lahko bi. Pa ni.
Na srečo je tudi Van Persie ostal cel.


Pred zadnjim krogom?
Naj vsi ostanejo celi, da bodo lahko pomagali svojim reprezentancam na Svetovnem prvenstvu.

Ja...tudi za mojega tamalčka naj se najde prostor v reprezentanci.
...še vedno je dober...je, ja.

2 komentarja:

  1. jaz bom verjetno, v nasprotju z večino, ki bo navijala/stavila za/na brazilce in špance, denar položil na nizozemce .... in Srbijo

    OdgovoriIzbriši
  2. No...jaz pa - se ve - najprej na Francoze(ok, kar smej se ja...ampak saj veš, da so pri meni že dolgo prva violina)...in potem tako kot ti...na Nizozemce.
    Pa jasno....Slovenija v finalu..;)

    OdgovoriIzbriši