sobota, 15. maj 2010

Maj številka petnajst

Je tudi rojstni dan mojega prvega fanta.
...jaoooooo, kolk se smejem.....dva hecneža....dva nerodneža...
...čist zmešana....

In mati čist tečna...kar naprej me je morila in zasliševala...
Jaz pa....povedala le čisto malo...
...kaj neki se jo tiče, kako se lubčkava..

Joj kolk se smejem....
Kot je že v navadi....sem ga poklicala in mu voščila.
Vedno je vesel.

Obisk očeta.
Gre mu. Je nekak drugačen. Sprijaznen? Ne vem.

Vreme pa zoprno.
Med potjo sem skladala. In se smejala.
Ko bi vedel, kako....

Nč...tole bo čist kratek zapis.
Sem pa našla eno slikco.
Močen ko strela. Hud. Nobenega se ne boji.
Hahahahaha...
Tako kot jaz ne. Ne, niti tebe ne.
In ti moliva jezik.

  Če boš pa težil...se pa pazi!

2 komentarja:

  1. Ena iskrica prinese pomlad in le kako se še vedno spomniš mojega rojstnega dne??:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nakladaček Aleks...;)...pozdrave v tvoje konce

    OdgovoriIzbriši