sreda, 19. maj 2010

Maj številka devetnajst

Vsepovsod kamor se obrneš...demonstracije in razbijanje parlamenta.
Da se ti obrne....če hočeš. En bolj pameten ko drugi.
Ne, hvala.
Sem si raje spet pogledala DVD....

....ja, res je. pogrešam angleško ligo. tekme. moje arsenalčke.

Prav zares sreča....da se bo kmalu začelo SP.....
Zraven pa...sem do konca pojedla...

...res...srečna sem, da se je začela sezona sadja....in domače zelenjave.
Sladoled pa....itak skozi vse leto.

Pa nosko se je našel....padel je za omaro....
 ....zdaj je spet opran in lep.
..da sem hecna? če mi je pa ljub spomin na Francijo...

Včasih, ko se pogledam v ogledalo....se vprašam....
...ali so moje oči postale kaj drugačne....
...ali so v letih izgubile tisti otroški pogled...ko je še tooooliko stvari pred tabo....ko še nimaš pojma...kaj vse te čaka...ko ne veš nič....ko samo...
 zreš v svet 
in
se čudiš

moje oči,
to še vedno počnejo.
rade se smejejo.

...in ljubijo s tvojim pogledom.

2 komentarja:

  1. ..ko sem slišal, da pozivajo študente in dijake, da naj se ne opijajo za demonstracije, pa ko so trgovce pozivali, naj ne prodajajo demonstrantom alkoholnih pijač, sem se samo zasmejal in pomislil...ma kaj za vraga se grejo ti facebookovci...še enih ta zaresnih demonstracij niso sposobni izpeljat brez droge...take in drugačne...mater, če se že grejo gverile naj vsaj zakurijo parlament, ne pa jajca v policaje in kamen v okna...groza kako je naša družba padla v drek...

    ampak

    Ljubil bi te
    močno strastno
    ljubil
    kot še nihče ni ljubil te
    ne v duši ne v ognju strasti najine
    Ljubim te
    molče
    brez vsake nade
    da najdem te
    Utapljam se
    poln plahosti
    skrivnosti
    nečloveških muk
    Ljubil te bom
    morda v moji duši ne ugasne ljubezni žar
    zagotovo vem
    da miru ne najdem več
    čeprav dobro vem
    da z ničemer begal te ne bom

    OdgovoriIzbriši
  2. ...v dreku, ja.
    A midva ne.

    Vse male skrivnosti
    prebereva.
    Vse.
    Izženeva nemir.
    Skrijeva sonce.

    Iskanja...
    Kaj pa je to drugega kot...
    saj ne vem.
    Skrivnost...
    je vse kar je
    danes tu.
    Ahh....


    Pridi...

    OdgovoriIzbriši