sobota, 1. maj 2010

Maj številka ena


Meso se mi obrača. Niti videti ga ne morem več.
Niti jedla ga nisem danes.
Bolj malo sem jedla.
Zdaj pa bom.
Namazan čebulni kruh. Doma spečen.
...s čim ga bom namazala, pa še ne vem.

Pa...sem zmatrana, ja.

Kolo ima že kar nekaj prevoženih letošnjih kilometrov
...in tega sedeža ne dam nikdar stran. po njem me nikdar ne boli...se ve kaj... 


Nogomet.
Uhhhh...vsi smo celi.
Zmaga je pripadla.....goljfivcem, ki so bili stalno v ofsajdu.
Sodnik je bil podkupljen...in to z Unionom!

....pes na travo

....mene se je našlo tule...
...ampak ne za dolgo...

....posebej ju ni treba predstavljati....čemu služita
..sem pa 1x tako krasno padla,  v želji po odbitku, da....
 ...mhm...kot sem dolga in široka...

.... kivi pa bo tudi letos....

in moja palmica ima mladiča...

....juhuhuuu....
sploh ker ji zelo mačehovsko odmerjam vodo te dni
...se bom poboljšala...


 da ne pozabim....takle je....
...vedno ima toliko veselja s postavljanjem...
...ma rečem mu...trapec si...
ampak....naj....
ima veselje....

Voda....nešteto litrov.
Alkohol....nič.

....ožela sem si pomaranče. kako sta dve rdeči prikolovratili med navadne, nimam pojma.
In sok je....mmmmm....tako okusen kot ti

In zdaj.....
....sedim pri odprtem oknu...brez....in se pripravljam na skok
med kapljice...

In že zdaj mi je jasno, da se bom smejala
ko bom zagledala
 tole 
je pa res butalskost...našla pri mami, ki včasih nakupuje brez očal
...pa porkaš....kdo še, si hoče rit brisat z odtisnjeno nogometno žogo....

2 komentarja:

  1. lepo dogajanje...samo svoj duh sem poslal mimo tvojega okna, sebe ne, ker sem zaspal na kavču po ...mesu, pivu, prepevanju borbenih tipa Vstala Primorska...ah ta maj

    Noč počasi krila svoja temna širi;
    vonj pomladi maje rosno travo.
    Mir uspaval je čebelje strune;
    tiho, tiho plava misel k tebi.

    Pobožam belino cveta akacijevega drevesa;
    vonj posrkam vase, mislim nate.
    Božam bel cvet,
    mislim nate.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mhm....duh je plaval....
    Noč je že v zamahu,
    topla je.
    Tišina.
    Iščem zvezde.
    Ni jih.
    Vzamem tvoj pobož in misel name.
    Shranim.
    Morda kmalu tam v daljavi pesem bo zapel škržat.
    Kmalu...kmalu...

    OdgovoriIzbriši