sreda, 19. maj 2010

Ti je znano?

- mmm...
- lej te...
- lej ga...
- tako mi seka...
- kaj pa?
- čist sem nekaj raznežen...
- povej...
- vse se me trikrat bolj dotakne kot ponavadi...
- kako to?
- joj....
- čist zares joj...
- sem zdajle srečen. fajn mi je. pa sumim da maš ti nekaj pri tem.
- a tako?
- nekako tako
- kako pa to veš da sem jaz tista, ki imam kaj pri tem?
- ker mi misel na tebe napolni možgane s hormoni sreče
- ja...
- sem čist ....
- fajn mi je poslušat...
- kaj?
- bolj kot ljubljansko spakedranščino katerokoli drugo govorico
- meni je pa tvoj naglas prav fajn. paše k tvojemu seksi glasu
- a daj no...
- zame je, boža me...
- a daj no....
- tako sem imel cel dan filme v glavi...
- sem te bila strašno vesela....
- veš kako jaz....
- sva ko prvošolčka...
- pa drugač sem ful samozavesten. s tabo pa...
- mi je prav vseeno če sem trapasta...
- bodiva.
-  saj sva že.
- še naprej.
- a dvomiš v to?
- ne. se bom potrudil, da bo tako ostalo. si res želim...
- ko bi vedel kako grozno lepo je....
- ko bi vedela kako grozno lepo je tako čutit...
- vem....
- a te je kaj strah?
- saj ne vem več, včasih.
- mene je. veš česa?
- povej...
- nočem, da se to kar imava konča. mi ne bi bilo vseeno
- tudi jaz nočem
- se mi zdi da bi mi bilo prav hudo.vem da se blesavo sliši...
- a veš, da sem se danes vprašala, kje je bila tista točka, ko sva "počila" skupaj...
- a veš?
- ne. ti?
- ne. zato se pa smejim
- a veš kolkrat se sama sebi nasmejem čez dan....
- misliš da tolkrat kot jaz?
- rada sem s tabo....
- čist nor na tebe....
- pejva počasi....
- strah me je da si premisliš....
- nikoli.

Saj veš...
  ...vse dobre stvari, 

ki se zgodijo v življenju so zelo ( _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  ).

Ni komentarjev:

Objavite komentar