četrtek, 6. maj 2010

Maj številka šest

Je naporen.

A lepši od petega.


Brez da bi kaj rekla, sem dobila

...ja, ja....jaz pa rože.....
Ampak...sem jih vesela...oja.

....tegale mladiča bolj kot tistih zgoraj...

Ko sem šla na sprehod
...onemogel čmrlj...me je spomnil na pravljico o čmrlju, ki se ga je napil... pa še lenuh je bil
...in ponoči sem s ceste premaknila mucka...nesla sem ga na travo
vem da si bo zlizal rane...mački so strokovnjaki pri tem

...in tole je letošnja solata....dve sta šli z mano...

...tale zaspanka, je tudi solato...paradižnikovo..

....jaz pa sem si zaželela..
.

Dober tek...


Včasih je potrebno tako malo...

2 komentarja:

  1. ...tako malo je treba, da se doseže veliko..
    jaz sem včeraj posadil en paradižnik, eno aloo vera eno Aloysia triphylla (mi ta hip ne pride naše ime za to zelišče...), eno ...ah...vse to na balkon...s pogledom na morje....morda preživi poletno vročino...

    OdgovoriIzbriši
  2. A veš da sem tudi jaz že imela paradižnik in papriko...v loncih...paprika še..paradižnik sem morala pa ooooornk podpreti...ker jih je bilo tolk gor...
    Citronka je tisto...sem šla pogledat.

    Seveda bo preživela...kdo pa ob tebi ne bi...;)

    OdgovoriIzbriši