petek, 28. maj 2010

Saj vem da veš

...prosil bi me...
...naj te ne naskakujem več...
...ker ne zmoreš več...

....poroka simpatičnega policaja bo...
in on pravi....
..... ne misli si...da bi ti pogledal skozi prste...če te dobim na cesti v prekršku...
mene, v prekršku? no no...to je nemogoče....

...jezik te bo tepel...mi je dostikrat /in še/ reče moja mati...
ja in....naj me....saj ne boli dolgo....če sploh

.....odkrijem vse...tudi tisto, kar ne bi bilo ravno potrebno...ampak tako pač je.
v temi in zablodah naj živijo strahopetci...
hudiča....tole sem pa tako dobro napisala...
...matr si samovšečna....

ja pa res...najbolje je biti ena siva miš...še bolje ovca, ki bleja kot ostalih 100...

izpod tuša sem....in jem rumploščico....

Kar ni po standardu, ljudje takoj ožigosajo....
.....midva sva že čist žignjena....

2 komentarja:

  1. Ti si kar naprej v prekrških. Strahopetna? Preveč pogumna. Ampak tudi to ni dobro.

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja...v prometnih prekrških sem? Očitno imaš napačne informacije.

    In sem...ravno prav strahopetnopogumna... zase.
    /kaj si pa drugi mislite...dol mi visi...)

    OdgovoriIzbriši