sreda, 26. maj 2010

Maj številka šestindvajset

Popolnoma čuden dan.
Čudni ljudje.
...nekaj med sitnobo in strašno vase zagledanostjo. pomembnost, ki nima podlage. čudni, res.

Sovražim nakupovanje.
...kar je mus, je pa treba. kao spotoma. ja, fak da ne več spotoma.
res, čedalje bolj sovražim nakupovanje v  tistih ogromnih štacunah, kjer si...ena navadna smet...kjer so prodajalci levaki...namrgodenih obrazov...kjer jih boli patka...če zapraviš še tako veliko.
spet dooooolgo ne zaidem v nekaj takega.

Ti ali jaz...kdo je zoprn?
...če mene vprašaš...ti. ne maram idiotskih brezveznosti. molči, če nimaš nič povedati. a je tako težko?
se ti zdi, da ne zmorem brez puhlic? verjemi, zmorem.

Končno kava v družbi, ki paše. Kjer si človek odpočije.
...redkost, še toliko bolj cenjena. čedalje bolj cenjena. hvala sem ti že rekla. 
ko veš...da ni potrebe, da bi se kdorkoli pretvarjal. preveč takih se hoče parkirati pred mojim frisom.
...biti nekaj kar nisi...zelo cenjena podoba danes. pri meni...še vedno neeee.

...tako pogledam tudi jaz...ko nikakor nočeš razumeti....da se ne bom spremenila..
...niti za ceno fuka s tabo ne...

4 komentarji:

  1. v četrtek bil v Ljublani...na kavi v Petit caffe (znano ime tudi po kokainskih mafijskih poslih)...bil na koncertu (solo klasični cross-over koncert)Maksima Mrvice...super močna klavirka glasba..napoved kometa, ki bo oplazil zemljo...grmenje...divji zvoki...bil sem na stojišču, natanko v trikotniku jaz-Mrvica-luna na nebu...publika?..kot se za naš narod spodobi...totalno razdvojena: pol ljudi je zasedlo prostor v dogovorjenem času (20.30), pol ljudi je zamudilo za pol ure...pol ljudi je ploskalo z ovacijami stoje, pol ljudi je izgubljeno tavalo v neodločnosti...po izvedbi zanjega akorda je pol ljudi ostalo in ploskalo, pol ljudi se je nemudoma odpravilo proti izhodu...(no, številke morda niso točne...nisem štel vsakega posebej...)...luna na nebu se je skrila za oblake....ljudje so se obnašali, kot da so na TV ravnokar slišali, da se nam nevarno bliža komet...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooooooooj.....jaz sem pa pozabila na koncert...bi se kar pretepla....
    Kaj vse hodi na koncert le zato...da drug dan lahko reče---bil sem na tem in tem koncertu...v resnici jih pa en k briga...jih niti ne zanima...
    Ja...bedno...

    Mrvico imam rada...njegovo strast, ko igra....

    Matr...kako sem lahko pozabila....

    OdgovoriIzbriši
  3. ja..se mi je zdelo, da te nisem videl...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zakaj me nisi spomnil???????

    OdgovoriIzbriši