četrtek, 20. maj 2010

Maj številka dvajset

Obisk male princeske.
Pravzaprav...malo je bila  pri  meni v varstvu.

Avtomobilčki...juhuhu...........
....spet sem lahko ležala na tleh in se igrala, da so vsepovsod zeleni semaforji.
Hahljali sva se na ves glas....ko sva se z njimi zaletavali ena v drugo.

Postaneva lačni.
Kaj pa bi?
Evrokreeeeeeeeem. ....
Nekaj sva ga pojedli kar tako...z žličko.
...tega mami ne dovoli....teta Mateja pa. 
En kos kruha namazali z njim.
Še eno jabolko?

Jabolko ima peške.
...a veš.....peške.....to so semena od drevesa...iz katerega dobimo potem jabolko.
....mhm...tudi naš kuža rad je jabolka....pa druge živalce tudi. oni pojejo kar s peškami...potem pa to vse predelajo....in pokakajo. peške pridejo v zemljo...pa zraste jablana. na njej pa potem čez nekaj časa...zrastejo jabolka

Nekam čudno me gleda. Če bi znala, bi me vprašala če si zmišljujem?
...pa saj si ne...res je tako. saj je?

Greva umit jabolčne peške. Da jih bo odnesla domov in mamico prosila...da jih posadita. Štejeva...osem jih je. Pripravim vrečko, da jih shrani
...spet jih bom poslušala. al pa mogoče tokrat ne.

Na smeh mi gre. Dve peški je tako "nevidno" spravila v žep. Me zanima zakaj.

Jao, jao, jao...ko da ne bi vedela....kot da res tako zlahka pozabim.....ma kot da sama vsaj približno ne padem na kake besede....na to...da o njih razmišljam...si predstavljam....jih v domišljiji popolnoma raztelesim...

Mala škratovka je tisti dve peški ponudila...psu.
.....kako mi je šlo na smeh, ko sem jo opazovala. bila je podoba malega lumpa. prepričana sem, da je uživala. in naša psička...prijazna kot je, je pojedla obe peški.

Kaj pa delaš?
...zalotena pri dejanju. tisti pogled....a boš huda? ja kje pa...ne bom.

Bo pokakala peške, pa bo zraslo drevo, pa bo gor veliko jabolk, pa jih boš lahko jedla, pa jaz tudi, ko bom prišla k tebi.

....in smo šli ven. in ja, pes ne kaka na ukaz. ampak zunaj je toliko drugih stvari, da pojasnilo...da bo kakala jutri - zadostuje.

Otroci so res eni veliki sončki.
In opozarjajo te...da je svet lahko...preprost. In lep.

Ni komentarjev:

Objavite komentar