nedelja, 9. maj 2010

Arsenal- Fulham---zadnja tekma sezone

4 - 0
Aršavin
Van Persie
Vela
Baird(ag)

Z lepo zmago se je končala zadnja tekma letošnje sezone.
Fulham je bil sicer precej oslabljen zaradi sredine evropske tekme...
...ampak prekleto dobro se je videlo...kaj pomeni Van Persie Arsenalu...
In Aršavin...
In kot sem rekla prejšnjič....čisto malo je manjkaloVeli....do gola. Tokrat je
tisto malo...izginilo.

Sezona pa....itak se bodo redki strinjali z mano...ampak

Arsenalovci so dosegli letos več točk, več golov in višje mesto kot lani.

In jaz sem zadovoljna!

Tudi zato, ker sem 
dobila nov
lep
rdeč
 ful mi paše...fuuul...
 

Uh ja, da ne pozabim...Arsenalovke so sedmič osvojile angleško žensko PL.

2 komentarja:

  1. Bravo Arsenalkice.

    Pulover je lep - topovski.

    OdgovoriIzbriši
  2. .....če moški ne morejo....so pa ženske tu, da rešujejo čast.../
    In paše mi tudi....;))

    OdgovoriIzbriši