ponedeljek, 24. maj 2010

Blisk

Pod golo stopinjo se igra veter.
Mrazi me.
Sveženj utripov stopa vame.
Razprostrejo svoj smeh.
Navihano odmikajo podobe zbeganih dihov.
Zvesti so trepetu telesa.
Nočejo pobegniti.
 
Gola.
Vrem.
Razmršenost telesa.
Pobesnelost dotikov ne pozna konca.
Drzna slika vroče zahteva.
Strast razliva svojo kri.
Pokleknilo je vesolje.

...in češenj se zanalašč najeva zvečer...

2 komentarja:

  1. Mislim, da sem,
    čeprav nisem;
    pa vendar, sem!
    med belo opojnostjo prsi.
    Si.
    Sanjam.
    Vem, da sem,
    čeprav nisem,
    a vendar, sem,
    kjer si,
    tvoje telo-
    v strasti.
    In vendar, sem,
    kjer si,
    in kjer te ni.
    V igri strasti.
    Mene ni.
    Metulj si,
    kjer si.
    Goriš v ognju strasti.
    Sanjam.
    Belega metulja.
    Mene ni!
    Sanjam!
    Prsi!
    Metulj si.
    Mene ni.

    OdgovoriIzbriši