nedelja, 9. maj 2010

Da veš

Oglaša
se kričeča
noč.

Ni mi mar
/
ali se
bodo
nebesa
ovesila
z
zlatnino
ali pa
bo
pekel
pojedel
še tisti
preostanek
črne.

Ni mi mar
/
če mislijo
da je
zavesa
iz
besed
že rahlo
izgubila barvo
-
da so
poljubi le
ujeta
črta
ljubezni
-
dotiki pa
razglašen
obraz bližine.

Mar mi je
/
ko rečeš
da je slow food
veliko prijaznejši
za želodec
in se
prekleto glasno strinjaš
ko s tvojega tiča
ližem
čokoladne mrvice.

Mar mi je
/
ker se
upreš znani tezi
da obilje hrane
zvečer
otežuje spanje
in tako prekleto
brez reda
privoščiš
muci
aktivno preživljanje
prostega časa.

Mar mi je
/
ker veš
da sem
zjutraj
vedno hudo lačna
in mi zato serviraš
omamno dišeč
orgazem
dva tri
pet
-
-
-
-
-
in je
potem vse kar lahko rečem
se motiš
če misliš
da bova izpustila kosilo.

2 komentarja:

  1. ne zanima me

    kaj je onkraj vsega
    če si tu poleg mene

    mar mi je

    za dragoceno svilo na tvojem telesu
    če imam moč strgati jo s tebe
    prenesti tvoj vonj v sebe

    ne briga me

    če to storim v kuhinji človeške domišljije
    ali pred skrito kamero v Planetu Tuš

    v veselje mi je

    če ljudje gledajo tvojo obrito muco
    ali očarljivo zadnjico
    da

    čisto vseeno mi je

    kaj se dogaja onkraj vsega
    ker jaz ne porivam ljudi
    ampak tebe

    lepo mi je

    tudi po kosilu s tabo

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne zanima me...

    ali je sonce pregnalo
    umetne sanje
    je dež
    spral
    umazanijo
    iz možganov ljudi
    ...
    zanima me
    ali
    si
    dobro spal
    in si privoščil
    obilen
    zajtrk

    ...dan bo še dolg
    in ti
    in jaz
    si ga lahko
    narediva
    lepega!

    OdgovoriIzbriši