nedelja, 2. maj 2010

Maj številka dve

Zgodnje jutro je prineslo veselo novico.
 ...no, vsaj zame veselo.
Detla že nekaj časa ni bilo videti...ok, slišati. Danes sem ga slišala in videla...spet.
Zavzel je svojo staro pozicijo na štangi in tolkel ko nor.

Zbudila sem se že pred brnenjem ure.
...ene čudne sanje so mi presekale spanec. bolj mora kot sanje....

Delno zaspani, mi je cesta predstavljala zgolj nekaj...nekaj, kar je.
...tišina je tako prijetna. 
nedeljski vozniki pa...še vedno nedeljski. pazi, kako voziš med njimi....se je vrtelo v glavi.

Črpalka je prazna. Namrgoden obraz.
...krivdo za nedeljsko delo, ne pripisujte meni, prosim!

Že diši, ko se vrnem.
...juha...juha...juha...
ja, še vedno se mi meso obrača....


Počivanje...priprave...pozabljanje...ničdelanje...bluziranje...
...oooo, paše..

Greš?
...pa ja...če se le da, grem.

Greva!

Predstava Bellydance Unveiled razkriva klasične in moderne stilizacije orientalskega plesa, ki črpajo iz zaklada starodavne plesne oblike, ki je nastajala pod vplivom indijske, bližnjevzhodne, evropske in konec koncev tudi ameriške kulture.




Užitek!
...nikdar ne bom znala tako plesati. A tebi znam odplesati tako...
...tako....tako...
Da me za nič na svetu ne bi želel zamuditi.
 ...khmmm...

6 komentarjev:

  1. ...strašna si, ko zaplešeš...zapleši mi...nad oblaki, kjer sva doma...

    hm...škoda da topničarjem ni uspelo še večkrat zadet mreže...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne o topničarjih....

    Me vidiš?
    Plešem...
    Strašno...lepo ti je....
    Ja, vem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Menda ne misliš, da mora bit ples po predpisih, da obnoriš?

    OdgovoriIzbriši
  4. Le kje si to pobral, da bi tako mislila?

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako čudno si zapisala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se ne zdi nič čudno napisano.

    OdgovoriIzbriši