torek, 4. maj 2010

Brušenje

Iščeš izvir zlobe.
Drugačna si.
Težki besedi si položil name.

Iščem izgubljen svet.
Ne beži.
Težki besedi sem položila nate.

Spotikaš se ob lastne napake.
Butaš ob robove.

Preziram vseenost.
Zavračam robove.

Moriva izzive.
Preklinjava robove.
 

Hoja po robu.
Skočiva?

6 komentarjev:

  1. Ne skači, če ne veš kako daleč je dno pod tabo.

    OdgovoriIzbriši
  2. skočiva
    v najin dišeč češnjev vrt
    skočiva
    v neskončni mir nedosegljive ljubezni
    skočiva
    v nesmisel časa in v večnost prostora
    našla bova
    izgubljen svet negibnih pričakovanj
    našla bova
    popačeno zlobo butaste napake nesmisle smisla
    zažgala bova
    vse kar ni ljubezen kar ni ti kar ni jaz
    nočem skočiti sam
    skočiva
    požgiva
    uničiva
    kar ni ti
    kar ni jaz
    Skočiva

    OdgovoriIzbriši
  3. Bor.....a ni bolj pomemben pristanek kot pa kako daleč je do dna?

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimni...zakaj si ne nadeneš nekega imena tu...recimo...drveči ogenj?

    Skočiva
    in se
    raztreščiva
    -
    kdo ve
    bi me potem
    še imel
    rad
    med vsemi
    nesmisli
    bi še iskal
    smisel
    mojih
    besed
    bi še
    bi še
    saj vem
    -
    iščeva.
    in sva.
    pa
    saj veš,
    nish te
    rada ima.

    OdgovoriIzbriši
  5. ha ha ha ...drveči ogenj?...odisej in nimfa...a?

    OdgovoriIzbriši
  6. ...prav, prav....le previdno z nimfo, odisej..;)

    OdgovoriIzbriši