četrtek, 27. maj 2010

Maj številka sedemindvajset

...šel je mimo mene...ker sem idiot pozabila na koncert...
več sreče prihodnjič....

....zapuščeno...propada......prazno...
...kako racionalno....
...kretensko

....park ob največjem lj. pokopališču...matr da mi ne pada na pamet...se tam sprehajat...
...prevelika bližina kosti je...morbidno...sprahajanje ob pokopališču...
ma ne morbidno...fuknjeno...

.....dvigalo se pripravlja...da bo požrlo drevesa...
ah kje...verjamem, da sem pa tja še obstajajo ljudje..
....ki imajo pamet....
...in ta nas bo rešila?
mhm
...

2 komentarja:

  1. Pri tebi človek ne ve kaj lahko pričakuje. Kosti pa tudi ne ležijo po parku.

    OdgovoriIzbriši
  2. A sem kje trdila, da moraš misliti enako kot jaz?
    Sprehajaj se tam, ti nihče ne brani.
    /če iščeš dolgočasje, nisem pravi naslov...z bebci se mi pa tudi ne da kej dost ukvarjat...res je.)

    OdgovoriIzbriši