sobota, 21. marec 2009

Newcastle - Arsenal

........končni rezultat je postavil Nasri. Ne, Wenger ne kupuje brezvezno. BRAVO MALI!
..........Diaby.......drugi gol za Arsenal........jeeeeeeeeeeeeeeee
............pojava je tale Martins...in lep gol je dal
.........Bendtner..........res ga je fajn spremljati...kako se dela v super igralca
Almunia.........po odhodu Lehmana...takrat je bil še takooo zelo mlečnozob vratar. Navdušuje me iz tekme v tekmo. In je še eden, ki ga je zares od hudiča fajn spremljat...kako iz malega raste veliko. Zakrivi 11ko...in jo tudi obrani.



Prvi polčas je bil tako poln priložnosti iz obeh strani, da je med odmorom nekdo izjavil...šans za tri tekme....menda bo pa iz vsega tega pa ja kak gol padel v drugem. Adrenalinsko...
...in na koncu........strašansko veselje.


................zmagaaaaaa.....1 - 3



...tekmo sem gledala v posnetku, brez da bi vedela kak je bil rezultat. Občasno se mi je ustavljalo srce. Ob zadnjem sodnikovem pisku pa....kaj bi govorila.

Veselje...neznansko veselje.



Upam, da neumnosti, ki se pletejo okoli Fabregasa, kmalu potihnejo oz. pristojni raziščejo kaj je res in kaj ne.

Moje mnenje...niti malo se mi ne zdi človek, ki bi pljuval v kogarkoli.



In še veselejša novica...Walcott menda nima poškodovanih kolenskih vezi in bo odsoten le krajši čas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar