ponedeljek, 2. marec 2009

Maram ponedeljke


Spet sem imela napad in pokupila pol police s čaji.
Moj izgovor je...no, ga ni.

Izgovori...ne maram jih.
Res sem usekana, ja.
Včasih ne bi škodilo, da bi si kaj izmislila
in se izognila kakšnemu neljubemu človeku ali opravilu.
In izpadla lepša... ali strašno zaposlena?
Pajade...reče se...ne bo me, ker se mi ne da.
Ali pa...me ne zanima.
Ali pa...grem raje drugam.
Ali pa...pejt se solit.



Saj bi ti rekla...
da nikoli ne bom drugačna
da bom vedno ljubeča
da bom...
da bom...
da bom...
...pa bi se zagotovo na polno zlagala.

4 komentarji:

  1. Bodi takšna, kot si! Ker takšna si najboljša!! :)
    Lp. isabel

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. Čez sebe ne bom nikoli hodila. Ne prodam se. ;)
    Si vedno dobrodošla.
    Imej se fajn.

    OdgovoriIzbriši
  3. ;)...lepo da uživaš ob mojem priznanju nepopolnosti. Saj jaz tudi;))

    OdgovoriIzbriši