sobota, 7. marec 2009

Naj



...........lažem, da si ne želim...naj skrijem sebe...naj...

NE!

******Preplet
Šepet******
******Drget

Nova številka
#
ne reši starih grehov.
Zlaganost
#
ni cesta do uspehov.

4 komentarji:

  1. si...ženska..
    si...
    kaj ? delavka?
    ženska?
    SI....
    vem, da si...
    ženska...
    priznam, da to vem, da to si...
    cenim, to kar si...
    dajem ti sebe, ker si del mene..
    ....
    nisi številka...
    ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Rada sem ženska.
    Rada sem to, kar sem.
    Rada...
    drvim
    rjovim
    blaznim
    Rada sem...
    Vse in nič.

    OdgovoriIzbriši
  3. js navijam za VSE - zato ker sem heterosapiens hehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahaha...tudi jaz imam raje VSE
    /ko sem nič sem zoprna do neba;)

    OdgovoriIzbriši