nedelja, 22. marec 2009

Bližina besed



...ker pogrešam.
Bližino besed.

In pesem mi je. Všeč.

5 komentarjev:

  1. ... ja navodno konačno razumem ovu pesmu ... hehehe ... it takes a lifetimes to get it for some of us ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaooo...ti anonimec /tepen boš, tepen/;)... in jaz se še dostikrat ujamem, da nič ne razumem.

    Paše mi pa tale pesem tud zdejle.
    /je pa boljš, da me ne ujameš pri prepevanju;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ... pol pa nej kr prva ljubezen poje hehehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. ... je pa dobr kšne stvari ne razumet - to maš prov - sej v tem je čar ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. A veš kaj mi je zdej padlo v glavo...da se res človek ne rabi obremenjevat s tem...če česa ne razume. Kje pa piše, da moraš vse razsekat na prafaktorje in razumet?
    /prva je ljubav.... došla tiho... nezvana sama...za sva vremena... skrila se tu nekde, duboko, u nama....;)...
    Ja, pa res ostane""

    OdgovoriIzbriši