nedelja, 8. marec 2009

Arsenal - Burnley

Lahkomiselno(ja, pa kaj še) sem danes spustila tekmo.
Ampak... bila sem prepričana v zmago.

Zakaj?

Zato...ker se je vrnil Eduardo...in to z golom!


Zato...ker se je vrnil moj mali Walcott.

Samo...a je zdej nova moda v Arsenalu...brki??? Da jih naslednjič ne vidim več!

Zato...ker so moji najljubši točno vedeli...kaj mi morajo dati za 8. marec!

Jebeš rože...Arsenal je zmagal 3 - 0.

Vela, Eduardo
in Eboue

ARSENAAAAAAAAAAAL..........................

P.s.-----strašno hecno je gledat tekmo v posnetku.

4 komentarji:

  1. ...nisem gledal tekme...
    ...ni časa...
    ...nisem gledal tebe....
    ...nemogoče...
    ...nisem ti poslal rož za 8. marec...
    ...nesmisel...
    ...nisem pri tebi...
    ...neutolažljiva samota...
    ...

    OdgovoriIzbriši
  2. ...samota
    tiho trka
    ...ne odprem ji
    ne
    ...ne
    Prideš
    Pridem
    ...v jutro ki bo
    Najino.
    Bo.

    OdgovoriIzbriši
  3. še dobro, da so jim začeli brki poganjati...zdaj vsaj za silo zmagujejo...in ti bi jih pobrila...ajej...

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa kako hitro bi jih pobrila...oja.
    /ne, ne...ne med nogami...tam se naj kar sami;))/

    OdgovoriIzbriši