ponedeljek, 30. marec 2009

Nevihta

Deževje se izmika nadzoru
Svet se je prezračil
Morda pa je izginil tudi ves napuh ljudi?

Mokra obleka se lepi name
Zavetja ni
Ogenj je ugasnil
Kam naj odložim obleko včerajšnjega dne?
Kje naj najdem vrelec bližine?


Kapljice leno drsijo po telesu
golota
ihti
miži
drhti

Kam naj sežem po tisto nevračljivo toploto?

Presahne jez izgubljenih solz
Razkačena se umika brezzoba bolečina

---izstopim iz samote---

Tam na tisti zlizani skali
se nekaj premika
Blešči se
golota tvoja

Zapriva brezoblične udarce
postrgajva nore želje
zvrniva se v brezčasje

Kako divji je ples najinih kapljic


...grom in strela
...bližina in toplina


///////////////midva\\\\\\\\\\\\\\\

2 komentarja:

  1. skovir je skovirju povedal poslednjo resnico
    dežja ni
    ostaja moker napuh
    na prečo počesano prepričanje
    ljudi
    v suhih oblekah
    goli ljudje tekajo med spomeniki
    in poskakujejo med filistri
    za denar
    dovolj mi je filistrov
    napuha
    golih ljudi ki drvijo za denarjem
    hočem goloto na skali ob morju
    pred grmom brnistre
    na jadrnici z razpetimi jadri
    hočem prsi ki jih barva sonce
    hočem oči modre lune na nebu mojih sanj
    sklatil bom nebo
    posadil luno na klop v mojem vrtu
    nagnal burjo v lasulje filistrov
    uničil njihovo na prečo počesano prepričanje
    ljubil se bom
    gol
    z njo nago
    občudoval njeno telo
    moker sem
    noč je v moji duši
    držim z levo roko burjo z desno dež
    zaaaakaaaaaaaaj
    hočem njo
    držat z levo roko za glavo z desno za njeno muco
    dajte mi mir
    filistri
    daj te mi mir

    OdgovoriIzbriši
  2. mokro prepričanje
    sem zaprla
    v skrinjo
    za pol ure
    in čakala
    da ga mine zibanje
    in zagnano molila
    za njegovo čimprejšno trdoto
    rob mize se mi je
    koketno približal
    sedla sem se nanj
    a rekel mi je nesramnež
    hej
    pojdi stran
    vrzi se raje
    na rob postelje
    in naroči dežju
    naj pripelje sonce
    kakšen nemir
    je povzročil v meni
    odpadla so vsa prepričanja
    in kocke so se kotalile
    pod mojimi nogami
    oči sem prikovala na
    skrinjo in štela minute
    ki so me ločile
    od njegove sladkosti

    oh
    ko bi vedel
    kako je pasalo
    lizanje sladoleda
    na tisti zlizani skali...

    OdgovoriIzbriši