nedelja, 1. marec 2009

Lepo je

Simpatičen dan novega meseca.
Navihan sosedov maček.
Pasja ljubezen do svobode.

Ljubezen...lepa beseda.
Iz nje lahko z malo preobleke, naredim bazen.
Ali pa če ga pozabim in raje vzamem Ljub?

Ljub si mi.
Želja naju pelje.
Tja daleč...na ocean.

Saj veš, da sem se nasmehnila a ne?
Tam je dom....tistih, meni ljubih.
Mir.
Samota v dvoje.
Svoboda.


Rada imam tvoj nežen šepet.

Rada imam rože.
Tiste, ki jih polagaš po mojem telesu.

Rada imam.
Da veš.
Ljubila bi se s tabo.
Sredi oceana.

Pobožam te...

15 komentarjev:

  1. Nekam umirjena pesem zate. Takšne te ne poznam ;)

    Pasja ljubezen do svobode.
    Ne štekam točno tega

    p.s. kako čudno je komentirati, če nisi na RTV forumu ;)
    tko, mal bolj umirjeno ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Si vedno bral le moje "podivjane" zapise, nešteto umirjenih pa preskočil.;)

    Pasja ljubezen do svobode...če greš s tremi psi v gozd...in sta dva vedno zelo umirjena "sprehajalca", tatretji pa pozabi, da ima ušesa in mu je vse takoo zanimivo, le mi trije ne. Vedno zganja take...mu dovolim, ker je zabavno gledat, ko se končno odloči, da se nam spet pridruži, ga njegov veliki brat strese za vrat in ga "okara". In mali se vedno dela, da mu je strašno žal...a naslednjič se zgodba ponovi.
    To so taki drobni užitki, ki jih imam rada.

    Ja pa res, veš...tole je kotiček za relaksacijo;)...sem zelo rada tukaj.
    Zato...ko boš razkurjen, mirno pridi sem po mirnost. Tukaj pa čist zares nikoli ne grizem. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mir in harmonija brez motenj zunanjega sveta! Ni lepšega. Lp. isabel

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja isabel...človek se spočije in umiri.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ok, Nish, potem bo tukaj moj "tempelj" miru in relaksacije. Hm, kdo bi si mislil, da bom to kdaj izjavil na tvojem blogu :)))))))

    Uživaj, grem na kolo. Hm, me zanima kaj bi na to rekel Roman Vodeb - sigurno je nekaj spolnega ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. ;))))....sej te ne bom izdala.
    Da se zna pa človek v današnjih časih umirit, odmislit okolico...to je, vsaj pri meni, zlata vredno. Veliko lažje odvržeš balast s sebe, se te ne dotakne.

    Ajej...Vodeb...a kolo ni za moške?
    Priznam....tud njega ne razumem;))))) al še bolje...ga sploh nočem.

    OdgovoriIzbriši
  7. ... dobra hehehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. mjaoooo - hehehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. kako malo je potrebno, da sem zadovoljna ane;)
    /tako zelo sem hotela med j in n vrint še e...ampak potem bi bil stavek prava laž;))

    oj lunca, lunca
    lunca rumena
    kaj za vraga delaš
    da nish se spet keglja/hahlja

    OdgovoriIzbriši
  10. as sweet as it can be - giggling ... hehehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Neeeee, ni hihitanje. Hahljanje je.
    /in kegljanju ni videt konca;))

    OdgovoriIzbriši