petek, 13. marec 2009

Mene ni

Nemiren...
odpiral si mi ograje...da splazila sem se vate...
...trepetaje.

Razlezla...
sem se po tvojem drobovju...da neusmiljeno bi te...
...razklala.

Zaupljiv...
si mi dovolil rešetati...da divje bi zate...
...šumela.

A zdaj?

Lomeča se koža zavija v razbitine tvoje duše.
In tam v daljavi dušeče boli.
A mene...

Mene ni.

2 komentarja:

  1. Duša je razbita, ker tebe ni. Če ti si, duša razbita ni.

    Na koncu moramo dojeti, da mi lahko smo in le takrat smo, ko ne potrebujemo realacije z Drugim, čeprav to niti pribižno ne pomeni, da ne vzpostavljamo relacij z drugimi osebki.

    5ka

    Jouis
    (uživaj)

    OdgovoriIzbriši
  2. Seveda da se strinjam s tabo(čudeeež;)/....me pa čudi čudenje ljudi, ko povem, da se imam sama s sabo odlično.

    Pozabi na ocene...tukaj se relaksira.

    J'ai besoin de pratiquer mon français.
    /kar pa ne pomeni, da me lahko v Parizu prodajo...tudi za to bo še čas/
    ja, vem...nisi vedel, da mi je francoščina zelooo ljub jezik

    OdgovoriIzbriši