četrtek, 5. marec 2009

Ok


So dnevi, ko ni da ni...bednikov in budal na kupu kolker češ.
Tak dan je bil.
Na srečo ga bo kmalu konec.
Sem ga prebrodila. In sem zdej čist ok.

Brala sem včeraj predno sem šla spat. NG.
Ponavadi spim na trebuhu...ali na boku.
Berem pa...kakor kdaj.

Ležala na boku in brala o kitih.
Kar naenkrat...taka silovita želja...ležiš za mojih hrbtom in tvoja roka počiva na meni. Samo to.
In jaz...tako zelo mirna.
In takoj zatem...nora si.
Misel je izginila in jaz sem padla v spanje.

Zjutraj sem se spomnila sanj........nekdo je bil za mojih hrbtom in potoval nežno s prsti po vratu. Ko sem se hotela obrnit da pogledam kdo je...sem se zbudila.
Ma ne noooo!

Ampak...Ok...če si bil to ti, je ok.
Ker sem si zvečer zaželela tvoje roke.
Želela le bližine in topline. Tvoje.
A je to ok?

4 komentarji:

  1. Bil sem tam, ja.
    Bil sem snop svetlobe žarke v očeh tvojih.
    Bil sem topla roka na prsih tvojih.
    Ja, je OK.
    Ja, želel sem si prsi majhnih tvojih,
    tvoje hrbtenice,
    tvojega tilnika, las razmršenih.
    Bil sem, ja.
    Ob tebi, v tebi pri tebi
    Bilo je ok.
    Pridem še to noč.
    Hlačke črne položi na postelje rob,
    pridem to noč.
    Ko bo polnoč proč.
    Oh, noč.
    Pridem.
    A je ok?

    OdgovoriIzbriši
  2. Prideš.
    Z divjim pogledom.
    Z nežno roko.
    Omamiš.
    Ne najdem več besed.
    A bi.
    Kaj vse bi...
    A sem.
    Ok.

    OdgovoriIzbriši
  3. ... moj prjatu pravi - it's all good, it's all fine hehehe ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. ;) a veš, da je res zabavno brat stvari za nazaj. V bistvu je prav...ok.
    /itak se vedno smejem stvarem za nazaj. in si mislim...matr, kako so se te ene stvari dotaknile, zdej se ti pa zanje je..be)

    Fajn mi je....da preteklost spi in sedanjost živi;)

    OdgovoriIzbriši