sobota, 21. februar 2009

Arsenal - Sunderland

Sončno popoldne na Emiratesu...


Debitantski nastop Aršavina...dobro se je odrezal. Prvi Rus pri Arsenalu.



Sanjska postava...
Arsenal: Almunia, Sagna, Gallas, Toure, Clichy, Nasri, Denilson, Song Billong, Arshavin, Bendtner, Van Persie
Subs: Fabianski, Vela, Ramsey, Djourou, Eboue, Gibbs, Merida

In rezultat... 0 - 0
Izgubljeni dve točki...žoga se je danes odločila, da ne gre v gol.

Sunderland se lahko do neba zahvali - svojemu vratarju Fulopu. Bil je izjemen. Odličen. Igralec tekme.

In Wenger...ni mi, da bi bila v tvoji koži.
Še predno je konec tekme, poslušam o še enem frustrajočem remiju.

...če bi ta šla v gol......Van Persie...

Ne žalostna...ne razočarana...v enem čudnem stanju.
Ko naredijo vse prav...pa gola in zmage ni. Težko sede...samo to.


In potem še prebereš, kako kao Arsenalovi navijači zmerjajo svojega igralca...da je rubbish...ker je plačan, da daje gole...pa jih ne.
Naj gredo taki navijači navijat za kak drug klub...

Karte za sezono 2009/2010 se ne bodo podražile.
In v dveh tednih se vrneta Walcott in Eduardo...v treh pa dolgo odsotni Rosicky...po štirih pa še Fabregas...

Ajde, glavo gor... gremo...Roma čaka!

8 komentarjev:

  1. eh ma nogomet je čista moderna oblika gladiatorskih bojev...in publika zahteva kruha in iger ...in krvi...magari trenerjevo...a v Rim gre Arsenal k Romi ... če bi imel stik s trenerjem Arsenala bi mu svetoval, da naj bo posebno pozoren na Vučinića, Simone Perrotta in na Christiana Panuccija... hm, če bodo ti igrali bodo verjetno delali Arsenalu sive lase... Povej trenerju Arsenala... ej ma kaj ti ne greš v maškare...

    OdgovoriIzbriši
  2. Povedala mu bom, jasno.;) Sicer pa verjetno ve.
    Če bo Arsenal v svoji najboljši izdaji, Roma pade z lahkoto. Arsenal ni Man United - na srečo.
    Bila sem..čarovnica za določen čas---zdaj sem pa - nazaj v svoji koži. Prav fajn je.
    Kruha in iger---jaz hočem le svoj Arsenal.

    OdgovoriIzbriši
  3. imaš prav nish....Arsenal ni Man.Utd....nogomet je pač igra za moške....in medtem ko se, kot vsako leto, Arsenal zloži na kup dve koli pred koncem, rdeči vragi pobirajo najmanj dve, tri ali celo vse štiri trofeje....baletniki Arsenala pa se mi že smilijo, ko pridejo pod gladiatorje Rome....pa še preostale v prvenstvu....

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala bogi da ni...ostalo pa ne bom komentirala...ker se mi ne da spet ponavljat, da o ang. ligi nimaš pojma.Drž se svojih italjančkov

    OdgovoriIzbriši
  5. pa saj to ti govorim....da ni samo Arsenal angleška liga....čeprav bi to tako rada....sicer pa se mirne duše spustim v debato o vseh evropskih ligah...sploh premier...če arsenal ni in spet ne bo prvak, to ne pomeni da nimam pojma, kot praviš....prej nasprotno....moje trditve ravno tvoji dokazujejo na igrišču....arsenalu bi uspelo le, če bi jih prevzel Ferguson....ki bi itak zamenjal celo ekipo razen enega....

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne izzivej me!!!;)))
    Ej...ko veš da mi je od vseh italjanov Roma najljubša...da "imam" tam Tottija in naptista...ne me jezit!
    Ej...zame je angleška liga Arsenal. Pa mer!
    ;)))))))
    Ferguson nima kej delat v Arsenalu...on paše v United...v Arsenal pa Wenger. Basta.

    OdgovoriIzbriši
  7. eh..ne morem se ubraniti...če pa si tako cukrček, ko si izzvana....mislim,da bi bilo najbolje, če bi še Totti prišel v Arsenal....sami šminkerji na kupu potem....zdaj pa le glej moje, kako bodo poharali do konca...tudi v champions ligi.... ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, ja..živi bili pa videli;)

    OdgovoriIzbriši