četrtek, 19. februar 2009

Trn

Vsem
zbežanim trenutkom
nadenem ogrlico iz sanj.
Zazibam jih v dan.


Na prag lepote
se prikrade nasmeh.
Našel je nešteto podob ljubezni.
Vtihotapim se vanje.
Objem brezkončnosti.


Trenutek vse prehitro mine.
Pogoltne ljube mi spomine.
Le kdaj,

bodo odšle vse bolečine?

5 komentarjev:

  1. Brez bolečine človeka
    ni
    ni človeka ki bi spletel ogrlico iz sanj
    ni ljubezni brez bolečine
    Sem sanjač
    Sanjam da nosim tvojo ogrlico iz sanj
    da tekaš svobodna med oblaki mojih sanj
    da si srečna v objemu brezkončnosti
    Sanjač
    Jazz igram na saksofon
    Klavir mučim na ladji strahov
    Violino kradem Tartiniju
    Sanjam da si moj poslušalec
    Da mi bereš note
    Ječim čim se prebudim
    Izgine mi Tartini
    Ne bom se prebudil
    Spim
    Hočem da mi pišeš note
    Vesele
    Ne daj mi žalostinke
    Spleti mi še eno ogrlico iz sanj
    Biserno ogrlico
    Poslušam trobento
    Kaj
    Pozavno
    Igram jazz
    Dim
    Klavir zvok misli tvojih
    Dim v očeh
    Ne ni
    Spim
    Ti ploskaš
    Slediš zvokom jazza
    Sanjam da si poleg mene ko igram jazz
    Sanjam
    Delam ogrlico iz sanj
    Zate
    Pevko v mojem orkestru
    Sanjam da igram jazz
    Le kdaj
    Ti jaz bom dal
    Ogrlico iz sanj

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko pride smrt, odsotnost vsake bolečine, izpraznjenje vsega ! Absolutna spokojnost. Odlično zapisano.Lp. isabel

    OdgovoriIzbriši
  3. ...ma neeee, ne govorim o smrti....

    sanje...zvoki...občutki...
    v sanjah sem vodja jazz banda, NISH moja oboževalka....sanjam...čudovite sanje...ne smrt...ma neee

    OdgovoriIzbriši
  4. Isabel...verjetno res šele takrat odide vsa bolečina, ja.
    Torej...potem lahko upam, da bo še dolgo z mano.
    Pa hvala in lepo pozdravljena.

    OdgovoriIzbriši
  5. Saksofon klavir in violina...orkester Otožnosti.

    A jaz ti
    spišem note
    divjajočega srca
    note nemira in
    nasmejanosti.
    Udarjal boš po tipkah
    mojega srca
    in ja,
    z lokom po strunah boš drvel
    kot blazen.
    In saksofon...
    me bo miril, krotil...

    Ko se lotim pisanja not...upaj, da boš ob meni.
    Silnost, ki bo treskala po prostoru...bo.
    In veš -
    ogrlica iz sanj je
    ustvarjena za dva.

    OdgovoriIzbriši