četrtek, 12. februar 2009

Dir

Izgubljena
pozabljena
umolknjena,

čepim na tisti zvezdi,
gola.

Zebe me.
Mraz se zažira vame.

Toplota, kje si?
Gluha noč
odgovorov ne daje.

Plesala bi,
se zvijala v strasti,
nemirna umirala
pod tvojimi rokami

Kje si,
zakaj te ni?

Čuti!
moj vroč dih,
vzemi v roke svoje
in ogrej,
ledeno
telo moje.

Vžgi vanj ritem strasti,
umiri mojo divjo kri,
preženi vse demone!

Ko si,
svetovi trkajo na moja vrata,
takrat si
želim,
obleči v tvoj objem
in zbežati,
v mrk duše in telesa.

Pogrešam te...

16 komentarjev:

  1. ja, mraz je ...


    Zelo lepo si napisala... kmalu se vrnem in preberem "zamujeno"... Škotska je bila pa neznansko čudovita....

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooooo, ta je pa dobra;)))
    Pozabila sem, kdaj se vrneš in sem ti ravno pisala na tvoj blog.
    Neznansko čudovita...vem.
    Lejo no...sonce sije.

    OdgovoriIzbriši
  3. vrnila sem se v sredo okrog 23h :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ...še čist škotska si potem...vsa karirasta;))
    /khmmm, in viskija v krvi, je kolk še??;))/

    OdgovoriIzbriši
  5. nič viskija, smo kar Guinnessa pili :DDD

    OdgovoriIzbriši
  6. ;))) še boljš, pametni ljudje

    OdgovoriIzbriši
  7. Jah, upam da niste spili vse letošnje zaloge
    /glede na DDDDD-je, sem mal v skrbeh;)))/

    OdgovoriIzbriši
  8. ahahahahhahahahaha, klikni povezavo spodaj ;)


    http://photos-h.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2290/22/63/726293434/n726293434_1536687_3139.jpg

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaoooo, lumpi kvartopirski;)))))
    Ej super!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ej, prav zaželela sem si zdejle en ornk kozarec piva...temneeega...bi ga ruknla na dušek;))
    Ne, laško in union odpadeta;))

    OdgovoriIzbriši
  11. ok, pol pa ne kafe, bova šli kar na guinnessa... čeprav pri nas ni tako dober :(

    OdgovoriIzbriši
  12. ;))) kok se midve hitro strinjava o nekofetu.
    Jaz "imam" en pub, kjer imajo eno drugo temno pivo/ne vem zdej imena/...kar dobro.
    Zmenjeno. Pivo.

    OdgovoriIzbriši
  13. uuuu sexy :DDDDDDDD

    ti kar tež za potopis heheheheheheh

    OdgovoriIzbriši
  14. aha....grem gledat, če je že potopis;)
    ...zelo sexy ja...po dveh mi je vseen če jih je še pet;))

    OdgovoriIzbriši