petek, 20. februar 2009

Fuk

...brez muk al kako že gre
ta bedasta besedna zveza,
ki si jo je izmislil
nekdo
ki nima treh čistih.
A da ne?
Oja, ja.

Olepševalnica zanj
je seks.
Pajade. Imam pa že raje fuk.

Menda moški
strašno radi sprašujejo...
...Eeej, a kej seksaš, pa zakaj ne?
Tako, iz čiste zafrkancije - menda. Ja, če verjameš.

Moški so pač firbčne živalce.
In če že ne fukajo,
vsaj druge sprašujejo če kaj seksajo.


Eeej, a kej fukaš?... pa bolj redko slišiš.
Na tako izvirnost bi se človek še nasmejal, če bi jo dobil
servirano.
A ne...to se pa ne spodobi.
Smo pa lepo vzgojeni. Reče se seks.


Ne, ne grem fukat.
Jaz se raje ljubim...medtem ko kavsam, porivam, fukam, jebem in se dajem dol.


A sem še kaj pozabila?

Saj res...obvezno moram dopisati.

Obožujem fuk, kjer mi kaplja od las.
Fuk brez muk je za lenuhe.

...od nekdaj sem si želela dat naslov blogu Fuk....jeeeeeeeeeeee!

8 komentarjev:

  1. Oh križana gora
    pohujšanje v dolini šentflorjanski
    hudič se je prisesal na tvoje prsi
    oh fukanje kavsanje jebenje pitje sperme
    oh kje je križ kje je kol kje rešitev tvoje duše
    Daj da ti privežem roke na rogovilo mogočnega drevesa
    razširim noge z vrvjo privežem okoli drevesa
    odprem muco vir mesenega pregreha
    daj da zabijem vanjo kol porivam nabijam do izgona greha
    izganjalec sem hudiča
    Aha vreščiš hropeš dol padaš pred izganjalcem hudiča
    rešena je dolina šentflorjanska
    ni več fukanja jebenja kavsanja
    je samo ljubljenje
    je samo izganjalec hudiča
    In sonce posije v megleno dolino človeškega razuma
    In ime mu je Nihče izganjalcu hudiča

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh ja...izganjalec ni opravil dela. Hudič je še vedno tu. In bo ostal. Naj se šentflorjani kar navadijo. Če čjo. Če ne...pa naj se še naprej zmrdujejo, tulijo, najedajo in križajo. Baš mi je ravno za pokrite rihte.
    Na jedilniku bo še vedno vse, kar se skriva pod ljubljenjem.
    Priznam...zvezanost mi je pa od hudiča, všeč.
    Grešila bom naprej...haha...grešila, pa kaj še. Grehi pri meni ne obstajajo.
    Hajde da ludujemo...do konca in naprej. Brez oslade---ker ta ne spada k meni.
    Divje, divje....

    OdgovoriIzbriši
  3. hehe, ti jih pa pobiraš....če bi sam kdaj rekel kateri 'a kej sexaš, pa zakaj ne' bi to bil le moj prevod tistega znanega komada 'nikad te niko neče, pa neču ni ja'....pa če bi bil edini moški na svetu in bi se njej stekalo že do gležnjev....kar velja tudi za fukanje, porivanje, kavsanje, pa tudi 'spanje'....samo v vednost kaj v resnici pomeni, če primorec žensko tako vpraša....

    OdgovoriIzbriši
  4. Marko, ne ga biksat...kdo pa tebe kej obtožuje?
    ... Pa samo v vednost...vprašanje je kretensko...pa če vprašaš al fukaš, seksaš, porivaš al karkoli drugega...;)

    OdgovoriIzbriši
  5. nish

    saj nisem razumel kot obtožbo...le razložil sem ti pomen takšnega izražanja na Obali....ženske pa se seveda drugače tega ne sprašuje, ampak naredi....čeprav,nekatere je treba vprašati... :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Marko...zakaj zaboga ne morem komentirati pri tebi???
    (ja itak da se strinjava nooo;)/

    OdgovoriIzbriši
  7. ne bi vedel....imam samo tvojo tovrstno pritožbo, tako da se mi res ne svita....ne vem, mogoče maila ne vpišeš...itak si moja priljubljena....ti bo že ratalo....

    OdgovoriIzbriši
  8. ...bom jutri spet poskusila...vidim, da si spet nekej osladiral;)

    OdgovoriIzbriši