sreda, 4. februar 2009

Aršavin v Arsenalu


"I like Arsenal's style. I like Arsene Wenger as a coach. I like some of the players from this team."


Vesela sem! Res!

Padel mi je v oči na EURU 2008, tako kot celotna ruska reprezentanca.
Njihova trda borbenost mi je bila všeč.

Wenger ga je že dolgo spremljal.
Že ob poletnem prestopnem roku, so se pojavljale govorice. Da želi oditi v Evropo.
Ni šlo. Ga niso pustili, je bila cena previsoka, kaj drugega?

Kakorkoli že...piše se, da si je želel oditi. Zanimivo je, da je bil na zadnjih Zenitovih tekmah menjan, da ni odigral 90. minut...ker? Ni kazal več zagretosti...ker je želel oditi?
Ima 27 let in to so nekak prava leta(zadnji čas), da gre in se preizkusi tudi v PL.
Zares želim, da mu uspe!

Menda denar tu ni igral pomembne vloge. Pri Rusih mu ni bilo nič hudega, dobro so ga plačevali. In še bi ga.
Rad bi dokazal, da zna in zmore igrati nogomet v najboljši(ja, najboljši!) ligi na svetu?
Želim mu, da uspe!

Koliko časa bo potreboval, da se adaptira v angleško ligo?
Glede na to, da dolgo ni igral, upam da čim hitreje.
Želim mu to, res.

Ma, vesela sem, res!
Tako na oko in po občutku...Andrej Sergejevič Aršavin mi deluje preprost poba, ki rad igra nogomet.
Ki v njem uživa.
Ki bo prinesel Arsenalu še več hitrosti, čudovite podaje in točo golov.
Nestrpno čakam njegov prvi nastop v rdečem dresu. Nosil bo številko 23.

Nasmejala sem se...ko mi je nekdo napisal, da je skupaj z Aršavinom v London prišel...sneg.

Kolikor snežink, toliko golov Arsenala?
Podpišem!

Arsenal bo prvak!

2 komentarja:

  1. Ne bi bila srečna, če ne bi dodala zadnjega rdečega stavka :)
    Upam, da nimaš proti, če tu pa tam kaj pokomentiram :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ;))...moram ga sem pa tja dodati.
    Pridi kadar hočeš...in piši kar ti pade na pamet...ali pa le poglej ( ali preberi) in odleti;))...tudi jaz vedno ne pišem komentarjev

    OdgovoriIzbriši