sobota, 14. februar 2009

Val

Hej ti
gravža se mi,
ko ljudje poznajo le en dan ljubezni.
In vsi so takooo ljubeči. Že jutri pa...obrnjena plošča.
gravž. fuj. bruh.
no tako...

Ti pa...


...ljubiš me včeraj
fukaš me danes
božaš me jutri.

Divjava...
ni važno ali plapolajo zastave
ali bog meče zlatnike med ljudi
ali pa je le sreda nekega aprila.

Ljubi me
zoprno in tečno
ponudi mi tiča tudi
ko sem nemogoča.

Poženi
moj utrip
naj te bo strah plesa z mano
ali pa me zveži in bodi moj sodnik.

Nočem
da si kot vsi
zaslepljeni ujetniki iste horde!


Ne pahni
naju v čredo podivjanih trupel,
ki vdano sledijo vsemu, kar jim ponudi svet.


Hočem tvoj jezik
potopljen v moji muci
hočem svoj jezik
švigajoč na tvojem tiču

Čemu in le zakaj, bi sploh potrebovala valentina?

Naj lepo kar trka,
na druga vrata.

Pridi in se potopi vame.
) Zakaj ni možno imeti v istem trenutku tvojega jezika in tiča v moji muci...se sprašujem. (

Valentin si je priščipnil prste, ko je na vsak način hotel vdreti k meni...ubožec, ne pozna moje divje in neusmiljene narave.

2 komentarja:

  1. odgovor tak poznaš... kaj čem rečt :))))

    1A na kvadrat ;))))))

    OdgovoriIzbriši
  2. ;))) na 1A sem dobila asociacijo...na bombone...505 s črtico
    Ko seka, seka;)))

    OdgovoriIzbriši