sreda, 25. februar 2009

Pst

Nalovila sem
nežnih misli
zate.
Trepet večera
jih je grel
v mojem
naročju.

Od ugodja
so si
tiho mrmrale.
Toplota bližine
jih je raznesla
po meni.

Plešejo
in se igrajo.
Nagajivo si
podajajo
ognjene poljube.

Le
tista
tiha,
najlepša,
najbolj boleča
se trudi zaspati.

Ne motiva jo..ne budiva je več.....

4 komentarji:

  1. Jutri bo bolje

    Misel
    Ne motiva jo več
    Naj zaspi
    Najlepša
    Najnežnejša
    Najtoplejša
    Oči se trudijo ne videti
    Oči se trudijo ne gledati
    Očem ni dano videti
    Polnoč se bliža
    Počasi moja misel tiho lega k tebi
    Roka moja se pomika po vesolju
    Roko tvojo išče nežno
    Resnica je misli povedala poslednjo resnico
    Sedaj ležem v svoje misli
    Sem sam s svojo mislijo
    Šepet njen me uspava
    Tvojo roko iščem tu ob meni
    Uloviti želim poslednjo misel tvojo
    V srcu svojem ji postlati
    Zelo zelo nežno zapeti ji melodijo
    Žalost izgnati iz misli tvoje

    Jutri bo bolje

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja misel
    Ne najde ceste
    Nežnosti
    Noče zaspati
    Osamljena trepeta
    Obupana si mane oči
    Odpira vrata žalosti
    Preklinja drveče oblake
    Pozablja na vetra šepet
    Pada v brezno obupa
    Razbesnelim svetovom nastavlja zanko
    Rada bi zaspala
    Rjovela v sanjah
    Slikala podobo raja
    Srečna legla v tvoj objem
    Sanjala
    Šepetala
    Tišini
    Umirala
    Vladala
    Zate
    Živela

    ...da mi je biti jutri...

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita. Lp. isabel

    OdgovoriIzbriši