ponedeljek, 16. februar 2009

Arsenal - Cardiff


Ponovljena tekma FA pokala, ker se je prva končala brez zmagovalca.
Arsenal še nikoli ni izgubil tekme FA pokala...na Emiratesu.
Vedela sem...tudi danes je ne bo.


Arsenal: Fabianski, Sagna, Toure, Gallas, Gibbs, Nasri, Denilson, Song, Vela, Eduardo, Bendtner. Subs: Almunia, Van Persie, Ramsey, Wilshere, Clichy, Bischoff.

Cardiff: Heaton, McNaughton, Purse, Roger Johnson, Kennedy, Burke, Rae, Ledley, Parry, Bothroyd, McCormack. Subs: Sak, Capaldi, Whittingham, Eddie Johnson, Comminges, Scimeca, Blake.

Med gledalci je sedel tudi selektor ang. reprezentance do 21 let. Da si ogleda potencial mladih Angležev - iz obeh ekip!

Tekma, za katero mi je žal, da si je nisem ogledala v živo.

Človek si ne more zamisliti boljšega povratka...Eduardo, po enem letu...zabije dva gola.

Ma, ko sploh ne mislim nič pisat.
Utrujena za znoret, bi kmalu pozabila na tekmo.
Ob gledanju sem...čudežno oživela.
In jutri bodo sosedje...spet imeli pripombe.
Briga me, zapovedana tišina je šele po deseti.

Zmaga..........4 - 0

.... Eduardo - spet in še vedno...odličen! Veselje ob prvič....



....strel iz bele točke - drugič, za 3 - 0


...mož, ki ga objema Eduardo...eden izmed zaslužnih - Colbert, da je spet fit, fit, fit.

Aršavin s kapico na levi...



In malo manj v ozadju...skupaj s Fabregasom...mislim, mali---kaj si naredil s svojimi lasmi???? In brki???






Bendtner je zadel za 2 - 0...slika pa iz totalne šanse, ko je zadel štango.

Pa kaj.........

Zadnjega je prispeval Van Persie.

Brez slike...jo imam kar pri sebi.

Matr sem vesela! In zdej grem lahko spat.

Arsenaaaaaaaaaaaaal............

4 komentarji:

  1. zdaj pa bo nekaj....Eduardo is back....Aršavin na startu....proti vrhu...kjer vas počakajo naši - Man. Un.... ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti se drži Italjanov, pa Angleže namer pust;)
    Pa nč zdaj pa bo...je že;)


    Drugače pa...oddam komentar pri tebi na blogu, pa me konstantno meče ven...in komentarja ni. In to že ene parkrat. Ne vem zakaj

    OdgovoriIzbriši
  3. e,cara mia,saj bo...a vrh je že oddan...forza Manchester.... ;)
    mi je pa server nekaj nagajal prejšnji teden, pa je zamenjan in se že, kot vedno, veselim tvojih bistrih komentarjev... ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Haha...vrh ni še nič oddan.

    In poštimej...ker mi je komentar spet vrglo ven. Pa ne spomnim se zdej, kaj zaeno napako mi je javilo.
    Že nočeš mojega komentarja, ja, ja;))

    OdgovoriIzbriši