sobota, 7. februar 2009

Pot

Umika se vejevje in
tišino motijo le dežne kaplje.
Umazan sneg je odveč.
Odveč...
Ne uporabljaj te besede.

Zebe me.
Vroče mi je.

Odklenem in vstopim.
Vse je še vedno tako... Najino.

Dan, ko je in ni.
Ko bi pela in se vrgla v solze.
Ko bi razbijala.
...in sanjala
tisto malo zvezdo
tam onkraj tega sveta.

Zaklenem
spomine.
...
......
Zamrznim
srce.
...
......
Pogrešam
ime.

10 komentarjev:

  1. Ok, ok...;)))...bom dala tudi ta link med moje priljubljene strani.

    OdgovoriIzbriši
  2. jaz tut ne dam spominov ... lepi so pa rada jih mam ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. ...ko enkrat ugotoviš, da imaš rad tudi tiste manj lepe. Ampak tanoro lepi pa...ne dam, pa konc;))

    OdgovoriIzbriši
  4. točn tko... oni slabi so kul oz. v opomin, da nečesa ne boš več počel... hopefully :)))))

    OdgovoriIzbriši
  5. ...če se da, ja. ampak včasih...ponoviš isto napako.
    ah, jbga;))

    OdgovoriIzbriši
  6. včasih pač ne morš iz svoje kože :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Jasno...si je potem tako fajn rečt---kakšen bedak sem;))

    OdgovoriIzbriši
  8. ...ja in se zraven smejat, ne jokat.;))

    OdgovoriIzbriši