ponedeljek, 2. februar 2009

Šus

...ko ti potegneš z lokom po moji goloti
odpadejo eme in hruške in češnje...joooj, češnje bi jedla

golo me zebe...
me boš pogrel
...ja, tam nekje sem
tiho je še
zagrizi vame
še
no daj...
ne boj se...
paše
oja...
vroče ledeno snežena
bi zdaj tista kocka ledu
izginila na mojem telesu
všeč ti je
o ne
o ja
tole postaja nevarno
a čutiš
kako zelo
polna so usta
pogoltnem jo
slino
golota žge
vroče je
tam v puščavi
samota
prija
pašeš
zelo
dotik
sonca
oh ne
zmotila sem se
to je
to si
ti
ej
bi se
ljubila
oh
ja
bi
bi?

10 komentarjev:

  1. Važn, da ni v glavo ...:)

    Hojlaa!

    Dolg te že ni blo ... Sem misnla da je sneg porušu tist mostek. :)

    No, lepo je spet slišat od tebe. Še pet dni pa praznujemo. Upam da bo kje kaka brezplačna predstava za študente.

    Mej fajn!

    OdgovoriIzbriši
  2. Se spretno izmikam kroglam;)

    Ma nee..pridem, pridem...kliknem v okence ki je rezervirano za zanimivo...se nasmejem, pa nič ne komentiram..ko ni vsakič dan tako narejen, da bi kej pisala.

    O Vrba....držim pesti, za zastonj umetnost. Ma ja, naslednji dan bodo pa karte podražili.;)

    Pridem še naokoli,
    se drži in zabavaj

    OdgovoriIzbriši
  3. ;)))))) prihraniš za konc ta tvoj sexy

    OdgovoriIzbriši
  4. ...ko ga vidim, mi itak odnese misli;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. saj zato ga pa napišem. :D


    S......
    ..E....
    ....X..
    ......Y


    :PP

    OdgovoriIzbriši
  6. :DDDD...čist četrkova sem. Ti pa zelo likovno navdahnjena.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo...saj pravim, da imaš umetniško žilco(ne žlico) ;)

    OdgovoriIzbriši