ponedeljek, 27. julij 2009

Počitniški Arsenal

Moji ljubi Arsenalčki nalahno trenirajo
in
nalahno igrajo prijateljske tekme.
Goli padajo.

V Avstriji je bilo 7-1...na Madžarskem 5-0.

Bendtner je vedno zraven. Pri golih.
Kdaj že sem rekla, da ga imam rada.
No, rada imam njegovo nogometno napredovanje.
Iz tega fanta bo še kej, oja.
/nakladanja v stilu, da se ga bo zamenjalo za nekega Vučinića, me pa spravljajo v smeh/

Van Persie. A moram sploh še kaj pisati o njem?
On je. Pravi. Ima vse. Znanje. In da se mu. Borba.

Pismo...arsenalska ljubezen niti malo ne popušča. Pa če padejo v žblj ligo.

In vrnil se je Eduardo. Z dvema goloma.
Prekleto...kako sem vesela zanj!

Pa Senderos se je vrnil s posoje. Hura!
Prav niti malo nisem bila srečna, ker je šel. On paše v Arsenal, pa konc.

In tamali Ramsey...iz tega fanta res še bo. Nekaj velikega.

Jooj, kakšen pocast gol je pa Almunia fasal. Res za smejat. No, jaz sem se smejala, njemu ravno ni bilo do smeha pomoje.

Tanov iz Ajaxa pa tud....privajanje gre prav lepo od nog.

In jaz že komaj čakam...da se začne tazaresna sezona.


londonski posladki

...ja, ja, sej vem...šamšnita je nč proti zgornjemu odmerku sladkobe. sede pa vseeno.

12 komentarjev:

  1. "In jaz že komaj čakam...da se začne tazaresna sezona."

    Ma ja, to pa tud jest :) !!!

    OdgovoriIzbriši
  2. tazaresna angleška sezona? zeeeeh :p

    OdgovoriIzbriši
  3. hehhheheh....jaz pa na bundesligo in bratovo sezono;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. ---Dare...ti pa nogomet??? Od kdaj? od zmerej? ;))

    ---Gia...jaz za italjansko napišem zeh z mal več eji...tkole...zeeeeeeeeeeeeh...:D:D

    ---*hel1*...viš kako imamo vse lepo razdeljeno
    /pa vsaka svoje hvali, jasno) ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim, da rabim še par dni dopusta, da spet vse vsaj prečekiram, če že ne preberem :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dopustniška Gia...;)...kar v miru..nikamor ne bo pobegnilo...čez dve leti bo še vedno tukej;))
    Komaj čakam, da se začne. ta vikend, juhej!
    /spet me bojo vsi siti;)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Čisto, čisto majčkeno pa še res dopustniška :) Ne bi imela nič proti, če bi še doooooolgo ostalo tako stanje :) Povsem nespremenjeno :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Aha...potem je VSE zeeeeelo vroooočččče;)))))
    No, kolker si zagotovo že opazila...Arsenal ni več prav nič počitniški;)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Hmmm ... recimo, da me vročina ne moti ... niti malo :p

    Arsenal? Kaj je že to? ;p

    OdgovoriIzbriši
  10. Sploh nisem dvomila, da bi te motila.
    Sploh tista, taposebna vročina;)

    Merkej se me;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Grrrrmi....jaz sem pa zgoraj prebrala mmmmmmmmmm....podpišem pa tudi tvoj mhmmm

    OdgovoriIzbriši