petek, 31. julij 2009

Kamele

...iz zadnjega NGja.

V njem sem brala o miss Kamel... pa o tem kdaj drugič.

Spomnile so me, da sem enkrat ujela na TV...o dirkah s kamelami.
In si niti slučajno nisem mogla predstavljati, da bi se jaz to šla.
Da me bi zmetavalo tam gor...a-a, ni variante. Imam raje kobilo...al pa konja.

In tudi res je, da so me v živalskem vrtu vedno grdo gledale.
S tistimi grozljivo grdimi zobmi in prežvekovanjem, me pa res nikoli niso pritegnile.

In tudi prav nikoli nisem imela želje, da bi jahala kamelo. 100x raje slona...
...osla sem pa tako ali tako že.

Na..sem spet čist zašla.

Kamelje dirke...šit.
Otroci sedijo na njih.
Me zanima, koliko zagovornikov tega, bi se našlo pri nas.



In mi je zdaj spet padlo na um...lepo otroštvo sem imela.
Nimajo vsi otroci te sreče
.

Ja...bi od jeze nad odraslimi, vpila včasih zeelooo naglas....

2 komentarja:

  1. dve na rit bi bilo treba dat...
    bi lahko rekla, da ni /normalno/...pa kje je ze vse normalno...:/

    OdgovoriIzbriši
  2. Dve bi bili čist premalo...jaz bi jih vsaj deset dala
    ...normalnost, ja. le kaj vse si bo še človek namislil...je sploh še kakšna neumnost ostala?

    OdgovoriIzbriši