sobota, 25. julij 2009

Zleknjeno

Zima zima belaaaa
vrh gore sedelaaa
pa tako je pelaaaaa
da bo nish vzelaaaaaa.


Joj, ko bi me vsaj!

- Že spet imaš popadke?
- Mhm, popadki so za tiste, ki mislijo, da moramo vsi vriskat, ker je zunaj 100 stopinj.
...in naprej v tem stilu.

Če prav pomislim...šla bi ležat pod eno smreko.
Včasih smo ležali pod lipo. Ma, tud to ne bi bilo švoh.

Si pa kar mislim, kaj bi rekel bratranec, če bi mu prijavla, da pridem mal ležat pod lipo.
...da o moji preljubi mamici sploh ne pišem. Če bi me zagledala tam spodaj.
....a nimaš nobenga dela?

Ne. Nobenega dela nimam. Ker sem se tako odločila.
...pa bi spet padlo tisto o popadkih...

Ne vem, no. Zakaj se tako pogosto dogaja, da bi od mene radi obnašanje po meri ?

...lahko bi že ugotovili...da sem brezupen primerek.

..ker ona nič ne delaaa
ker ona nič se ne učiiiii
čakaj čakaj nish tiiiiiiii...


Pa sej čakam...prid že!

4 komentarji:

  1. hahhaa....lepo to, delati nic...
    sola se je koncala v petek in se vedno sem v workaholiski pasti...tretji dopust "domov" bo verjetno pomagal...vsaj...upam...:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. ;;))...bom jutri videla, kaj se pravi delati na fuuuuul.

    Ti pa...uživaaaj na ful
    /tretji dopust...madoniš se ti godi;))

    OdgovoriIzbriši
  3. hehhheh...enako:)
    ja letos je mal po sreci, najprej nagrada, potem dopust s sosolkami, zdaj z druzino domov..^^

    OdgovoriIzbriši
  4. ...ko je človek tako utrujen, da tud zaspat ne more...
    /čudno ane...žura se pa z lahkoto 3 dni skup;)))

    Oh, jaz ti privoščim počitnic kolker jih imaš lahko.
    Jaz si med letom kratke odklope naredim, pa je ravno tako fajn.

    OdgovoriIzbriši