nedelja, 12. julij 2009

In

sem še kar pri tem.
Zakaj se ženska odreče svojemu otroku.
Skušam razumeti a ...ne razumem.

Ne, ne obsojam.
Le tako čudno je.
Skregano z mojo pametjo. Z mojim načinom razmišljanja.
Svojemu otroku se ne bi mogla nikoli odpovedati.

V nobenem primeru. Nikoli.

Vem da sem pred časom brala, kako imajo po svetu nameščene ene zaboje, kamor ženske lahko odložijo dojenčka ki ga nočejo.
Jaz si tega ne znam predstavljati.
Podpiram pa - te zaboje. Otroci tako preživijo.

In odidejo v dom, kjer jih imajo radi?
Srčno upam, da je vedno tako.

6 komentarjev:

  1. Kaj naj rečem drugega, kot da se strinjam? Morda je razlika le v tem, da (še) nimam otrok ...

    OdgovoriIzbriši
  2. hmm...pod dolocenimi pogoji se mi zdi razumljivo...le v skrajnih slucajih kot recimo v primeru posilstva ali podobno...drugace pa...raje tja kot -s spostovanjem- s psihicno pokvarjeno mamo...

    OdgovoriIzbriši
  3. Anja...včasih me pa res zanima, kako trpijo te ženske ki oddajo otroka...ali pa ne in jim je pa čist čist vseeno. možno je vse ane...

    OdgovoriIzbriši
  4. *hel1*...brala sem, da je v Nemčiji ogromno teh zabojnikov,kamor dajo otroke, ki jih nočejo. Pa v Italiji tudi. In da kar precej otrok odložijo tja.
    Pa ne vem...a je to zato, ker je veliko priseljencev?
    Oh, veš da ja...niso vse mame zlate.

    OdgovoriIzbriši
  5. verjetno.pa preden se lotijo metavanja po stopnicah...-v dolocenih kulturnih (???) krogih je pac tako, da ne akceptirajo otroke in zenske, ki nimajo denarja za splav, so primorane delati podobne neumnosti, da nimajo problemov...- je morda bolje ce imajo gotovost da lahko rodijo normalno in dajo otroka v taksno institucijo..in to brez tezav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Grozljivka...pa taka kultura, ja.
    Zato podpiram te zabojnike in zares ne obsojam tistih žensk, ki jih pustijo tam notri

    OdgovoriIzbriši