ponedeljek, 13. julij 2009

Čiščenje

Pospravljanje blogov.
Na meni ljubše mesto. Semle.
Ta teden bo pač namenjen temu.


Moško - ženski vrtiljak

Sem že napisala enkrat, da knjige vlačim sem in tja.
Zdaj sem spet "tu" in izbiram knjige za "tja".

Ko bi zares imela eno gromooooozansko veliko sobo - knjižnico - s knjigami od tal do stropa in tako lušno lojtrco....in tak udoben fotelj...in veliko, masivno mizo, na kateri bi vladal velik nered.
Brez računalnika in z obvezno škatlo pisem, ki bi jih pisala...ja, že komu.

Ker take sobe nimam, so knjige po vseh možnih omarah. Zares jih bom nekega dne preštela in uredila...tako kot to delajo v knjižnicah.

No, ko sem tako iskala "hrano" za sabo, sem našla eno knjigo, ki sem jo dobila za darilo.
V njej je kratko posvetilo, ki mi je privabilo nasmeh na obraz.

"Morda ti nisem znal pokazati
da bi bil rad ljubljen tudi jaz"

Tak lep, topel občutek je bil ob branju teh misli.
Oseba mi je bila zelo blizu, kasneje je šlo sicer vse k hudiču, a še danes si lahko mirno pogledava v oči, spijeva kavo in se pošteno nasmejeva.

Knjige, ki mi jo je podaril, pa nikoli nisem prebrala. Ker mi ta vrsta knjig ravno ne sede najbolj.
Napaka?
Kdo ve...

Naslov knjige...malo kasneje.

Sem jo malo prelistala...začne se pa nekako takole

Napake, ki jih ženske delajo pri moških

Obnašajo se kot matere in z moškimi delajo kot z otroki
"Dragi, si plačal račun za elektriko?"
"Si vzel denarnico?"
"Kolikokrat ti moram še reči, da zapri straniščno školjko?"
"Ne pozabi,da si po službi naročen pri mehaniku."
"Kam greš v tem jopiču? Ne veš, da je zunaj mraz?"

Če z moškim ravnate kot z majhnim otrokom, se bo tudi obnašal kot majhen otrok. Baje.


Ženske žrtvujejo svojo osebnost in se v odnosu do moškega, ki ga ljubijo, postavljajo v manjvreden položaj
-Odrečemo se svojim interesom, konjičkom, dejavnostim
-Odrečemo se prijateljem ali sorodnikom, ki partnerju niso všeč
-Postanemo čustvene kameleonke, postanemo take, kakršne si nas pač želi on
-Odrečemo se svojim sanjam, da moškemu pomagamo uresničiti njegove

Vsakokrat, ko se odrečete kakemu svojemu interesu, prijatelju ali sanjam v upanju, da bi tako pridobile ljubezen moškega, zavržete delček sebe.
Čim več žrtvujete, tem manj ostane od vas, dokler se nekega jutra ne zbudite prazne. Nič več ni ostalo od vas. Vse ste porezale stran, da bi postale bolj sprejemljive.

Ženske se zaljubijo v neuresničene sposobnosti moških
-Iščemo moške, ki si sami niso pripravljeni pomagati in jih poskušamo "rešiti"
-Najdemo si moške, ki nas ne ljubijo ali z nami ne ravnajo lepo, in vztrajamo zaradi nečesa, česar ne dobivamo od njih, vendar vemo, da je skrito v njih

Zdrav odnos z moškim pomeni, da ga ljubite zaradi tega, kar je zdaj, in ne kljub temu, kar je zdaj, ali v upanju, kaj bo postal jutri.

Ženske se obnašajo kot smrkljice, da bi od moških dobile, kar bi rade
- delamo se naivne ali nevedne, čeprav poznamo resnico ali odgovor
-delamo se prizadete, čeprav smo v resnici jezne
-delamo se zmedene, čeprav nismo
-delamo se uboge in čakamo, da prihiti rešitelj v moški podobi..................................

........................................
........................................
............................
........................................
...............................
........................................
........................................
........................................
............
--------Skrivnosti o moških, ki bi jih morala poznati vsaka ženska....je naslov te knjige.

Ne bom je vzela s sabo.
Kako se "bojevati" z moškimi, bom raje odkrivala sama.


Tole mi je bilo pa vseeno fajn napisano.
Moški se ne marajo motiti.
Ne marajo slišati, da se motijo.
Ne marajo niti posumiti, da so se morda zmotili.
Predvsem pa ne marajo, da ženska ve, da se motijo,
še preden to ugotovijo sami.

3 komentarji:

  1. poznam to knjigo....sem brskala pri teti kako leto nazaj, ker rada berem pa...hmm...
    ne vem, ne obstaja beseda standard v tem sklopu...vsaka situacija je posebna, kakor je tudi vsak moski individualno bitje, tudi ce imajo dolocene podobnosti v misljenju...moski tudi ne marajo "ste vsi enaki", kar je pa indirektno sporocilo te knjige...ne, pravzaprav ucbenika za obupane zenske...
    ce bi imeli vsi enake skrivnosti in zelje...bi bilo dolgocasno, in bi ze zakljucila poglavje "moski"...ce bom slucajno kdaj zvedela, da je tako, bom postala lezbicna.
    zenske definitivno nimamo enakih zelja.

    OdgovoriIzbriši
  2. aja kar se pa tice motenja...sam tiho je treba bit..drugace pride do izraza sindrom zakrbljene mamice...xD

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha...ne, dolgočasje tudi meni ne sede.
    In moški se, hvalabogu razlikujejo drug od drugega.
    Vsak je svet zase. In meni je to zelooo všeč.
    /tak-a si kot vsi...pomoje začnem kričat, če to slišim/
    ;)

    Pomoje so tudi dost stari, ja...da jim ne rabim mamice špilat

    OdgovoriIzbriši