četrtek, 23. julij 2009

Opice


"Jaz sem živahen popotnik labirinta.
Genij vedrosti, čarovnik nemogočega.
Moj sijaj nima para v svoji izvirnosti.
Moje srce je polno mogočne magije,
ki lahko zasenči sto urokov.
Jaz sem izumljena za svoje lastno veselje.
JAZ SEM OPICA."


New Scientist pa je že pred več kot letom pisal, da samci javanskih makakov...plačujejo za spolni odnos...z brskanjem po kožuhu.

Michael Gumert je 50 javanskih makakov v Indoneziji preučeval 20 mesecev.
Ugotovil je,
da so imele samice v povprečju na uro en spolni odnos in pol.
Ko pa so jim samci brskali po kožuhu, pa je povprečje spolnih odnosov po čohanju takoj poskočilo na tri in pol.


Ko je bilo v območju več samic, je samec samico kupil že za osem minut čohanja
Če pa je bilo samic malo, je moral uši obirati tudi 16 minut, preden je dobil vabilo za seks.


In tega po moje sledi....samo opice plačujejo za seks.
Vsi ostali ga dobimo zastonj.

Živali so pa simpatične. Opice mislim.

3 komentarji:

  1. vuahhhahhahhahhaha......
    pogresala sem tak tip literature....
    hvala ti, nasmejala si me:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz se čoham ....;)Uvod je zelo dober.. (ko bi men takole kapnilo...ne pa da premetujem kamenčke):::
    A nismo mi vse ene opice.... glej jo opico ;))))(se spomniš na genu)
    Itak se imaš že fino ;))Čauči;))

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo da se zabavata.
    ---*hel1*.... ni za kaj, paše kdaj.;)

    ...Tminc...ne biksej ga. Nikoli te nisem imela za opičjaka;)))
    /čauči? kje si to pobral? ;))/
    Ti...sam sebe čohaš?

    OdgovoriIzbriši